Ik ben toe aan een nieuwe uitlaat. Ik wou eerst de bos uitlaat, maar omdat je daardoor niet je kickstart kan gebruiken zoek ik iets anders. Nou had ik wel een gaaf idee om zo'n hoge uitlaat buis zelf te maken met zo'n enorme demper die veel op 4t honda dax gebruikt worden. Hoe zal dat op een 2t klinken?
nou, ik kan je vertellen dat je dan niet vooruit te branden bent. Omdat je als 2takt gebruik maakt van expansie, en een 4takt -juist- niet. en daarbij denk ik dat het geluid niet echt mooi zou zijn.
Owjah, triforce manneke, kan je savonds een x ff langskomen voor dat niet goed lopen van me brommer, hij stopt er na een tijdje steeds weer mee. Morgen avond ofzo?
ik heb morgen een drukke dag, want ik ben om 15:15 klaar met school en dan om 16:45 motor rijles en 19:30 werken, ik denk dat het donderdag wordt als dat kan
Oke is prima, ik weet trwns wat het probleem is: Als ik mijn gas open draai maakt hij zo'n bwoap geluid en slaat hij af, dus het mengsel moet worden ingesteld...Verder heb ik een 110 sproeier lang, is dat goed?