schijf afstellen
-
- Aan het inrijden
schijf afstellen
Ik heb een 2RU en heb laatst het probleem gehad dat m'n borgringetje uit m'n zuiger me poort is ingeschoten en is vast komen te zitten tussen mijn schijf en carter, de schijf is helaas ook kapot. Nu heb ik al een nieuwe alleen weet ik niet hoe ik de schijf moet afstellen, kan iemand mij hierbij helpen?
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Aan het inrijden
Heb vandaag de schijf vervangen en de nieuwe schijf erin gedaan daar stonden twee bolletjes op en heb die boven de spies geplaatst, maar als ik 'm nu probeer te starten pruttelt die even en stopt die maar ook hield ik een doekje voor de luchtinlaat maar tot mijn verbazing kwam er lucht uit de inlaat
Heeft dit met de stand van de schijf te maken? op de foto staat volgens mij een snelle schijf, maar ik heb die van kunstof

-
- Aan het inrijden
Heb nog even nagezocht maar ik heb wel een originele schijf maar het is de standaard schijf en die op de foto is bij mijn weten de snelle maar het begin van die hap moet dan voor het gat staan zodat wanneer de zuiger naar benee gaat het mengsel naar binnen gaat en dat het daarna omhoog gezogen word om daarna tot ontbranding te komen