paull schreef:Ik stel em nog een keer, heeft iemand ff een fotootje van z'n 16mm carb gemonteerd. Dus GEMONTEERD voor de mensen die wat moeite met lezen hebben. Wie wil even het kapje der af halen en een close up van de carb make. Alvast bedankt
2e topic is verwijdert, want het kan ook verder in dit topic
paull schreef:Mijn vraag is ff foto's tje van 16mm carb......Gwn foto ff vergelijken.....
op een foto kun je dat niet echt goed zien om te vergelijken
een 10 of 12mm ziet er precies hetzelfde uit alleen de doorlaat van een 16 is groter, maar dat is dus op een foto moeilijk te zien
paull schreef:Ik stel em nog een keer, heeft iemand ff een fotootje van z'n 16mm carb gemonteerd. Dus GEMONTEERD voor de mensen die wat moeite met lezen hebben. Wie wil even het kapje der af halen en een close up van de carb make. Alvast bedankt
Erg vriendelijk
oooh vraag dat dan like I said, kannie mijn 16mm is gejat + heb niet echt een fs1blok meer ofzo (ja ergens onder het stof op zolder)
je bent al geholpen dus dat is geen probleem meer! Maar je weet dat er ook van die exploited views hier op het forum te vinden zijn?