Ik wil een 60cc kit gaan kopen, heeft iemand zo'n zelfde kit onder zijn brommer zitten die even zijn setup wil doorgeven. Ik heb nu een 16mm mikuni, 50cc, sproeier weet ik niet, snelle immi uitlaat. Hoef ik geen andere uitlaat te nemen en wat voorn sproeier kan ik het beste nemen? Verder geen andere aanpassingen?? Graag een setup die perfect rijd.
uitlaat hoeft in principe niet veranderd te worden als je niet overdreven hard wil
sproeier kan ik niet zeggen dat is afstelwerk (je bougie moet koffiebruin zijn dan is alles goed afgesteld en heb je de juiste sproeier erin zitten) en bij elke cylinder weer anders
en ik zou bougie B8HS erin doen
Oke die bestel ik meteen mee. Hoe weet ik trwns dat ik mijn cylinder moeren niet te strak draai? 10Nm moesten ze maar heb je daarspeciale sleutels voor die dat meten?
Ik wil een 60cc kit gaan kopen, heeft iemand zo'n zelfde kit onder zijn brommer zitten die even zijn setup wil doorgeven. Ik heb nu een 16mm mikuni, 50cc, sproeier weet ik niet, snelle immi uitlaat. Hoef ik geen andere uitlaat te nemen en wat voorn sproeier kan ik het beste nemen? Verder geen andere aanpassingen?? Graag een setup die perfect rijd.
Mvg.Paul
heey Paul ik help je wel mee met dingen, vraag wat je kan maandag en we komen er wel uit
YamaSam schreef:momentsleuteltje is zeker geen overbodige luxe, liever wat bijbetalen daarvoor, dan af en toe die bloody tapeinden herstellen in het blok...
ik zet die wel maar op 8,5
das mischien nog wel niet eens het ergste, wat denk je van een warmloper op precies de plaatsen van de tapeinden?