2RU ontsteking
- Triforce
- 2500km gereden
2RU ontsteking
Ik heb mijn 2RU blok eronder zitten nu en mijn ontsteking doet raar,
als ik de brommer achteruit rij vonkt hij en als ik hem vooruit duw dan heeft hij geen vonk bij de bougie maar bij de punten,
als ik de ontsteking niet via de contactslot laat lopen dus direct naar de bobine, dan heeft hij een vonk en start hij gewoon,
ik heb er nieuwe punten en een nieuwe spoel in zitten, maar de condensator nog niet,
de contactslot is wel goed maar niet voor deze ontsteking blijkt dus want met mijn andere ontsteking doet hij er wel gewoon mee
als ik de brommer achteruit rij vonkt hij en als ik hem vooruit duw dan heeft hij geen vonk bij de bougie maar bij de punten,
als ik de ontsteking niet via de contactslot laat lopen dus direct naar de bobine, dan heeft hij een vonk en start hij gewoon,
ik heb er nieuwe punten en een nieuwe spoel in zitten, maar de condensator nog niet,
de contactslot is wel goed maar niet voor deze ontsteking blijkt dus want met mijn andere ontsteking doet hij er wel gewoon mee
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Re: 2RU ontsteking
Triforce schreef:Ik heb mijn 2RU blok eronder zitten nu en mijn ontsteking doet raar,

enniewegs, leuk moment om eindelijk eens te gaan ouwehoeren met hpi?
-
- 2000km gereden
Triforce schreef:als ik de ontsteking niet via de contactslot laat lopen dus direct naar de bobine, dan heeft hij een vonk en start hij gewoon
toch word er via het contact ergens massa gemaakt
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Triforce
- 2500km gereden
fs-ael schreef:Triforce schreef:als ik de ontsteking niet via de contactslot laat lopen dus direct naar de bobine, dan heeft hij een vonk en start hij gewoon
toch word er via het contact ergens massa gemaakt
dan vindt ik het toch raar dat hij het wel doet met mijn andere ontsteking, ik heb zelfs de stekkers losgehaald die uit de contactslot kwamen en nog deed hij het niet
- Triforce
- 2500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Triforce schreef:ik kom er nog steeds niet uit waarom hij niet op de goede manier vonkt via de normale stekkers, want hij vonkt wel maar alleen als ik de vliegwiel de verkeerde kant op draai, en hij doet het alleen goed als ik hem direct door verbind naar de bobine![]()
Je zal de ontsteking wel afgesteld hebben op een tijdstip na he BDP en niet ervoor