gaskabel problemen!
gaskabel problemen!
beste Fs1'ers,
ik heb nu al veel gezeur met mijn gaskabel gehad en het lukt niet echt om het op te lossen.
ik heb een yamaha *2RU-0009...* volgens mijn framenummer. dit is geen sherrif lijkt mij dus heb ik bij fs1shop.nl een gaskabel voor de 2RU besteld.
het kreng blijkt niet te passen, de gaskabel die in de gasschuif komt heeft te weinig lengte. en als ik naar mijn oude kabel kijk is de hoes van die kabel veel korter waardoor de kabel meer lengte krijgt.
vreemd genoeg was dat niet het enige verschil, de kabel die naar de verdeeldoos loopt vanaf mijn stuur heeft een kortere hoes dan de oude kabel.
heeft iemand enig idee hoe dit zit?? ben ten einde raad ermee.
ik heb nu al veel gezeur met mijn gaskabel gehad en het lukt niet echt om het op te lossen.
ik heb een yamaha *2RU-0009...* volgens mijn framenummer. dit is geen sherrif lijkt mij dus heb ik bij fs1shop.nl een gaskabel voor de 2RU besteld.
het kreng blijkt niet te passen, de gaskabel die in de gasschuif komt heeft te weinig lengte. en als ik naar mijn oude kabel kijk is de hoes van die kabel veel korter waardoor de kabel meer lengte krijgt.
vreemd genoeg was dat niet het enige verschil, de kabel die naar de verdeeldoos loopt vanaf mijn stuur heeft een kortere hoes dan de oude kabel.
heeft iemand enig idee hoe dit zit?? ben ten einde raad ermee.
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
- jerrow
- 1000km gereden
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
- jerrow
- 1000km gereden
jurriaan schreef:nou we praten echt over wel een cm, 1.5 cm terkort! ik vind het maar rotzooi die imi dingen!
Wow

Koop nooit immi-kabels, voor een klein beetje meer geld ben je zeker van je zaak en die kabels gaan ook langer mee.
Maarja, dat moet ik niet meer vertellen zeker, dat heb je nu ook ondervonden, jammer maar je moet niet meer verder zoeken denk..
Komt wel goed

GreetzzZ...

- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
- jerrow
- 1000km gereden
Kleine opmerking... Die kabel heb je toch eerst aan je gashandle geplaatst vooraleer je de kabel aan de gasschuif en oliepompje aansluit...? (Dat lijkt me al 1,5cm ongeveer)
Anders staat ie onder druk en krijg je 'm niet erin...
Je kunt ook draaien onderaan je gasdraaistuk voor de juiste lengte van je kabel te stellen. Maarja, 1,5 cm is idd wel wat veel ja
Anders staat ie onder druk en krijg je 'm niet erin...
Je kunt ook draaien onderaan je gasdraaistuk voor de juiste lengte van je kabel te stellen. Maarja, 1,5 cm is idd wel wat veel ja

ja, ik heb hem erin gedraaid en de hele santemekraan, ik heb die bocht er half in gedraaid. als ik hem er helemaal indraai geeft hij permanent vol gas, ook vreemd.
ik denk dat ik gewoon de oude hoezen weer pak, en die kabels herstel door een nieuwe binnekabel te kopen en op maat te maken, wat vinden jullie het beste idee?
ik denk dat ik gewoon de oude hoezen weer pak, en die kabels herstel door een nieuwe binnekabel te kopen en op maat te maken, wat vinden jullie het beste idee?
- jerrow
- 1000km gereden
jurriaan schreef:ja, ik heb hem erin gedraaid en de hele santemekraan, ik heb die bocht er half in gedraaid. als ik hem er helemaal indraai geeft hij permanent vol gas, ook vreemd.
Orri-kabel kopen en plaatsten. Korte metten maken!