Klopt het dat je om de condensator te vervangen, de grondplaat van de ontsteking eraf moet? en zoja, waarom zit dit ding zo verschrikkelijk goed vast?! Ik heb met een slagschroevendraaier die bout helemaal naar de boutenhemel gedraaid. Met een dremel een spleet erin slijpen lukt niet meer... Het enige dat ik nog kan doen is uitboren, maar hoe moet dat en wat heb je daar voor nodig?
Het is idd zo dat de grondplaat eraf moet, anders kan je er never nooit bij. Ik snap niet dat er zoveel kracht voor nodig is. Als je hem wilt uitboren moetje toch gwn een boordje pakken die dezelfde diameter heeft als het schroefdraad??? Maare je loopt denk ik wel het risico dat je je schroefdraad vergald. Neem sowieso niet de diameter van de kop van de schroef!! Verder weet ik het eigelijk ook nie......
uitboren is riskant, omdat je weinig "vlees" overhebt om hem er nog uit te draaien.
wat je het beste doet is gewoon met je allerkleinste puntslag eerst recht een putje in de bout slaan en dan er hem schuin uitslaan.
harmen251 schreef:uitboren is riskant, omdat je weinig "vlees" overhebt om hem er nog uit te draaien. wat je het beste doet is gewoon met je allerkleinste puntslag eerst recht een putje in de bout slaan en dan er hem schuin uitslaan.