Na wat overleg is er besloten om de bieravond met forumleden te houden in Hilversum!
Voordelen:
-Centraal in Nederland (vlakbij Utrecht)
-Genoeg uitgaansgelegenheden (volgens Gino )
-Slaapplek!
Nu is alleen de vraag, op welke datum we het gaan houden? Het wordt zowiezo een zaterdag, omdat dat het makkelijkst is voor de scholieren en werkenden onder ons. Nu moet alleen nog de juiste zaterdag gekozen worden!
Laatst gewijzigd door Tombo op 25 mei 2008, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
hee k*t, zaterdag kan ik niet want ik speel zondagcompetitie.
en proefondervindelijk is gebleken dat ik na een pilsavond minder goed (maw slecht) speel.
ahh toe, kan er niet een vrijdag in de poll opgenomen worden?
misschien is daar wel heel veel belangstelling voor..
prit2 schreef:hee k*t, zaterdag kan ik niet want ik speel zondagcompetitie. en proefondervindelijk is gebleken dat ik na een pilsavond minder goed (maw slecht) speel.
ahh toe, kan er niet een vrijdag in de poll opgenomen worden? misschien is daar wel heel veel belangstelling voor..
mzzl
hey mannen een
pilsavond noemen wij hier in Belgie geen bieravond
indien ik geen herexamens heb ga ik in augustus of september zeker ook nog iets organiseren voor de forumleden, zal dan wel in belgie zijn maar we zorgen wel voor slaapplaats (en echt bier )
prit2 schreef:hee k*t, zaterdag kan ik niet want ik speel zondagcompetitie. en proefondervindelijk is gebleken dat ik na een pilsavond minder goed (maw slecht) speel.
ahh toe, kan er niet een vrijdag in de poll opgenomen worden? misschien is daar wel heel veel belangstelling voor..
mzzl
hey mannen een pilsavond noemen wij hier in Belgie geen bieravond
oh nee, krijgen we weer een dicussie over pils vs bier.
maakt mij allemaal niet uit, ik drink alles wel.
de strekking van mijn post was meer dat de avond op n vrijdag moet!
Yamaha rd50m schreef:indien ik geen herexamens heb ga ik in augustus of september zeker ook nog iets organiseren voor de forumleden, zal dan wel in belgie zijn maar we zorgen wel voor slaapplaats (en echt bier )
go maarten, als je hiervoorhulp nodig hebt ik weet nog wel een gediplomeerd bierproeven zitten, of indien je rond Geel wil blijven is er daar ook nog de bierclub onder't Schuim.
zaterdags is mischien handiger voor de mensen die van ver moeten komen, die hoeven dan niet eerst uit werk/ school te komen, maar laten we maar even op de poll letten