Ben al een tijdje aan het nadenken om mijn fs1 te verkopen. Heb er nu al te veel problemen mee gehad voor een schoolbrommer.
Volgensmij klopt er motorisch gewoon niet iets, ook iets wat je moet weten, maar zal voor de kenner wel snel opgelost zijn.
Wil mijn bromm op Markplaats zetten, en dan voor het geld (wat ik ook nog ga vangen voor een Ibi GAX die ik verkopen ga en een 80wat versterker) een andere brom kopen, die er qua uiterlijk ongeveer hetzelfde uitziet (denk aan honda ss50) of iets als een Mt5 of Mb.
Er zit nu een 60 cc op, die nog helemaal afgesteld moet worden (lees: carburateur en ontsteking).
Maar door tijdgebrek niet aan toe gekomen, en ben het beu dat ik er bijwijze van elke avond aan moet sleutelen of dat ding naar iemand weg moet brengen.
Verder heeft hij een snelle uitlaat, een m-stuurtje (smal) en een 16 mm carburateur (red met gemak 75 wanneer je er weer een ori 50cc op zet).
Er zit nu een eigen geverft tankje op, met wat schade door het vele vervoer in de auto naar de monteur, maar ook nog een rode originele (nog wel roest binnenin, en schade van het zadel, wat wel weer bedekt word, als het goed is, door het zadel).
Heb m voor 600 gekocht, en toen was het echt een wrak, en optrekken had dat ding ook nog nooit gedaan. dus wil m ook niet onder die prijs kwijt.
Hier wat foto's:

Zeg het maar (let niet op die skies, is een handel van mn pa)