Nieuwe europese wet
Nieuwe europese wet
Nieuwe europese wet voor 2012.
2takt word verboden. Ze zijn blijkbaar te vervuilend en zullen verboden worden. Reeds bestaande brommers kunnen dan nog gebruikt maar niet meer als dagelijksvervoer.
Ze worden dus min of meer beschouwt als oldtimer. Dat wil dus zeggen dat;
je maar in een straal van 20 km rond je woonplaats ermee rijden met uitzondering voor meetings
je hem niet mag gebruiken voor woon- werk verkeer
Verder willen ze nog een speciale 2takt tax maar die is er nog niet door.
Geniet maar van je FS1 zoveel het kan, want in 2012 zal het stukke minder zijn en vele moeilijker.
2takt word verboden. Ze zijn blijkbaar te vervuilend en zullen verboden worden. Reeds bestaande brommers kunnen dan nog gebruikt maar niet meer als dagelijksvervoer.
Ze worden dus min of meer beschouwt als oldtimer. Dat wil dus zeggen dat;
je maar in een straal van 20 km rond je woonplaats ermee rijden met uitzondering voor meetings
je hem niet mag gebruiken voor woon- werk verkeer
Verder willen ze nog een speciale 2takt tax maar die is er nog niet door.
Geniet maar van je FS1 zoveel het kan, want in 2012 zal het stukke minder zijn en vele moeilijker.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 250km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
guido schreef:Dat moet ik nog zien gebeuren!
Op oldtimer gebied(auto's en motorfietsen) zijn wereldwijd nog honderdduizenden exemplaren in gebruik.
Verbieden zal niet lukken, extra fiscaal belasten is de enige optie die hier remmend zal werken.
dat is ook precies de reden waarom alles zonodig op kenteken moet

heus niet alleen om diefstal te verminderen
de volgende stap wordt wegenbelasting voor bromfietsen
wat een onzin zeg hebben 16 jarige jongens eindelijk iets leuks word het weer afgepakt weet je. Zo wordt het steeds rottiger leven wat zullen ze straks in gaan stellen een wet dat je iedere dag moet douchen omdat je anders niet hygienisch bezig bent
k heb een hekel aan dat soort bemoeierige regels wetten tegen te hard rijden rechts inhalen en tegen mishandeling juich ik toe maar van dat bemoeierige wordt ik een beetje ziek, als ik me longen wil verpesten aan roken, of zuipen totdat me lever kapt, of lekker op me fs1 rijden moet ik toch lekker zelf weten heb ik balkenende en consorte niet voor nodig.
(ps. ik rook niet en drink niet veel hoor
)
nja van dat drinken

k heb een hekel aan dat soort bemoeierige regels wetten tegen te hard rijden rechts inhalen en tegen mishandeling juich ik toe maar van dat bemoeierige wordt ik een beetje ziek, als ik me longen wil verpesten aan roken, of zuipen totdat me lever kapt, of lekker op me fs1 rijden moet ik toch lekker zelf weten heb ik balkenende en consorte niet voor nodig.
(ps. ik rook niet en drink niet veel hoor

nja van dat drinken