Pistonpenclip in blok, hoe eruit halen?
-
- 1250km gereden
Pistonpenclip in blok, hoe eruit halen?
Vandaag geprobeerd mn brommer te maken, maar t wou niet, 60cc besteld, maar krijg dat klere clipje wat je zuiger vast houd niet goed, er is er zelfs een in mn blok gedonderd...
1. hoe krijg ik dat ding uit mn blok... ben een leek op mn blok, dus die wil ik nie openhalen, en dat lukt me ook niet, omdat alle schroeven zijn vastgeroest.
2. iemand een tip om dat clipje vast te krijgen?
1. hoe krijg ik dat ding uit mn blok... ben een leek op mn blok, dus die wil ik nie openhalen, en dat lukt me ook niet, omdat alle schroeven zijn vastgeroest.
- Triforce
- 2500km gereden
Re: Ik geef het op
occ1s schreef:Vandaag geprobeerd mn brommer te maken, maar t wou niet, 60cc besteld, maar krijg dat klere clipje wat je zuiger vast houd niet goed, er is er zelfs een in mn blok gedonderd...
heb je deze veertjes?

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ze zijn gelukkig magnetisch..
wat je doet is dit:
zoek de sterkste magneet die je vindt... (anders open je een oude harde schijf van een comp. daar zit een kanon in)
dan neem je een zaagblad en kleef het magneet er aan een kant op,
zo kan je voorzichtig tussen blok en krukas tussen..
(je hebt nog geluk, ik heb es staafjes van een toplager moeten vissen..)
(dat kostte me in de tijd drie cylinders voor ik alle staafjes terughad
)
wat je doet is dit:
zoek de sterkste magneet die je vindt... (anders open je een oude harde schijf van een comp. daar zit een kanon in)
dan neem je een zaagblad en kleef het magneet er aan een kant op,
zo kan je voorzichtig tussen blok en krukas tussen..
(je hebt nog geluk, ik heb es staafjes van een toplager moeten vissen..)
(dat kostte me in de tijd drie cylinders voor ik alle staafjes terughad

when men were men, and helmets were for divers
-
- 1250km gereden
ik heb andere clipjes, die van mijn hebben maar 1 zo;n ding naar de binnenkant, wat het dus heel lastig maakt..
weet ook niet zeker of hij in het blok is gevallen, misschien is ie der net naast geschoten, en ik zat op een plank op het gras te werken, dus das eindeloos zoeken, en voor niets los halen misschien

weet ook niet zeker of hij in het blok is gevallen, misschien is ie der net naast geschoten, en ik zat op een plank op het gras te werken, dus das eindeloos zoeken, en voor niets los halen misschien

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden
occ1s schreef:ik heb andere clipjes, die van mijn hebben maar 1 zo;n ding naar de binnenkant, wat het dus heel lastig maakt..
ik kan je wel een keer mee helpen als je dat wilt, ik woon in zwolle dus best dichtbij

-
- 1250km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer: