hoe komt het dat mijn bougie bruin wordt ( tegen blauw aan)
-
- 500km gereden
hoe komt het dat mijn bougie bruin wordt ( tegen blauw aan)
hallo ik heb een vraag ik had vandaag pech en zag dat mijn boegiekabel rookte en ik had hem meteen uit gezet.
toe had ik mijn bougie kabel uit me bougie getrokken en zag ik dat me bougie bruin ( blauw) was.
ik zag thuis dat mijn bougie van binnen helemaal bruin was leek wel als hij aan het roesten was en me zuiger ook helemaal bruin is.
en ik zag dat ik allemaal krassen bij me uitlaat poort had kan iemand mij dit uitleggen?
al vast bedankt..
toe had ik mijn bougie kabel uit me bougie getrokken en zag ik dat me bougie bruin ( blauw) was.
ik zag thuis dat mijn bougie van binnen helemaal bruin was leek wel als hij aan het roesten was en me zuiger ook helemaal bruin is.
en ik zag dat ik allemaal krassen bij me uitlaat poort had kan iemand mij dit uitleggen?
al vast bedankt..
-
- Tombo is mijn testpiloot
komt mij niet bekend voor, hij zal wel snik heet zijn geweest.
maar dan heb je meestal een parel witte pit.
gr gino
maar dan heb je meestal een parel witte pit.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 500km gereden
ik had de vorige keer ook al een vastloper iets van uuh 5 maande had ik er ook al een en had ik alles late vervange maar ja nu heb ik het weer dus
ik rij op rechte stukke 65 niet vol uit
maar ik had hem toen prima in gereden heel rustig rijden en optrekken dus ik weet het niet miss iets te zuinig ????????
ik rij op rechte stukke 65 niet vol uit
maar ik had hem toen prima in gereden heel rustig rijden en optrekken dus ik weet het niet miss iets te zuinig ????????
-
- 500km gereden
maar me bougie was ook helemaal bruin van de roest en gister had het zo geregend en dan doet hij altijd moelijk weet ook niet hoedat komt maar dan vald hij steeds uit aleen als ik op een recht stuk moet rijden en niet terug hoef te schakelen dan doet hij normaal dat vind ik ook altijd zo raar????
miss kwam het daar door???
miss kwam het daar door???