ik moet mijn brommer starten met choke open ander doet hij echt HELEMAAL niks..
met rijden verzuipt hij.. dus doe ik mijn choke dicht..
na een tijdje rijden kijk ik naar mijn bougie.. die is pik zwart..
als je je choke open doet krijgt hij toch meer benzine?
maar waarom zou hij dat nodig hebben als zonder me choke me bougie ook al pikzwart is?
dit snap ik niet
ja ok maar starten met choke.. en zonder choke heeft mijn brom ook al te veel bezine?
dat wil dus zeggen dat ik met VEELSTE veel benzine moet starten?
als ik start weg rijdt.. en meteen me choke dicht duw dan blijft hij hangen op een laag toeren tal en moet ik echt heen en weer met het gas om door de trekken..
als ik mijn choke open houdt rijdt hij wel gewoon goed..
maar er zit al een TE grote sproeier in. snap er niks meer van
ja met deze setup rijdt hij al een tijdje goed..
maar me sproeier zit vast.. en als ik grotere sproeier doe dan verzuipt hij helemaal!?
want me bougie is nu al zwart!
ik denk ook dat je een grotere sproeier moet nemen.
die van mij loopt ook niet lekker op een 150.
kheb er nog een tijdje 180 in moeten hebben.
(toen reed ie ook wel hard) kheb ern nou een 160 in.
toch vondt ik een 180 beter rijden.
net terug van school..
ik krijg hem nu zelfs niet meer aan met kicken! en aanlopen lukte ook niet!
dus na minstens 40x kicken liep hij weer en met de volgende bocht viel hij uit
mijn sproeier is zwart/koffiebruin
maar toch vloog hij steeds hoog in de toeren
en dan duurde het weer vet lang voordat hij terug was op normaal toerental
zit je cilinder +kop wel goed vast??
want dat 40 keer kicken en wiite rook had ik ook en toen bleek datik rondreedt met een gebroken tapeind
maar hoog in toeren komt me niet bekend voor