klein vraagje: gat in carb kap open of dicht?
klein vraagje: gat in carb kap open of dicht?
Goedendag.
Ik heb net m'n fs1 1j5 in de verzekering en wilde er eens een eindje op gaan rijden.
Dat ging niet echt lekker, hij komt stationair wel aardig op toeren, in z'n 1 ook maar hij heeft in z'n 2 weinig kracht en als ik naar de 3e schakel valt ie uit.
Het is vast een kleinigheidje maar ik heb bijzonder weinig zin om er mee bezig te gaan.
het lijkt me zoieso wel handig als ieamdn me even wat dingen uit kan leggen...
wil er iemand even komen helpen tegen reiskosten/omkostenvergoeding?
bij voorbaat dank
pieter
Ik woon trouwens in amersfoort.
misschien wel handig om te zeggen:
er zit en fs1 cilinder op en orginele uitlaat. Carb grootte weet ik niet.
Het ligt niet aan de luchtfilter, dat heb ik gechekt.
Ik heb net m'n fs1 1j5 in de verzekering en wilde er eens een eindje op gaan rijden.
Dat ging niet echt lekker, hij komt stationair wel aardig op toeren, in z'n 1 ook maar hij heeft in z'n 2 weinig kracht en als ik naar de 3e schakel valt ie uit.
Het is vast een kleinigheidje maar ik heb bijzonder weinig zin om er mee bezig te gaan.
het lijkt me zoieso wel handig als ieamdn me even wat dingen uit kan leggen...
wil er iemand even komen helpen tegen reiskosten/omkostenvergoeding?
bij voorbaat dank
pieter
Ik woon trouwens in amersfoort.
misschien wel handig om te zeggen:
er zit en fs1 cilinder op en orginele uitlaat. Carb grootte weet ik niet.
Het ligt niet aan de luchtfilter, dat heb ik gechekt.
Laatst gewijzigd door prit2 op 16 dec 2007, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
vertanding is gewoon tellen hoeveel tandjes er op de voorste tandiel zitten en op de acterste tandwiel.... denk dat je dat wel snap
sla je gas geeft gaat hij dan raar lopen, erg pruttelen, bijna uitvallen?
dan kan het zijn dat je een kleiner sproeiertje in je carberateur moet steken....
valt hij alleen bijna helemaal uit maar loopt hij wel goed, dan zal het de vertanding zijn...
of draai je bougie er eens uit, steek die dan treug in de bougie dop en leg die tegen je cilinder aan... kick dan eens op je kickstart en kijk goed of je een vonk ziet.... zo nee, andere bougie proberen ngk7 zou ongeveer goed moeten zijn denk ik... of anders je ontsteking
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=22&start=0
sla je gas geeft gaat hij dan raar lopen, erg pruttelen, bijna uitvallen?
dan kan het zijn dat je een kleiner sproeiertje in je carberateur moet steken....
valt hij alleen bijna helemaal uit maar loopt hij wel goed, dan zal het de vertanding zijn...
of draai je bougie er eens uit, steek die dan treug in de bougie dop en leg die tegen je cilinder aan... kick dan eens op je kickstart en kijk goed of je een vonk ziet.... zo nee, andere bougie proberen ngk7 zou ongeveer goed moeten zijn denk ik... of anders je ontsteking
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=22&start=0
-
- 10000km gereden
- Contacteer: