FS1 vs Dax 90cc
FS1 vs Dax 90cc
Ik nam het vandaag met mijn fs1 op tegen een
dax 90cc met hogedrukkop, 21mm carb, race nokkenas, race kitje en zo ...
Moest ie wel onderdoen voor een 50cc !
Ik heb me krom gelachen, ik passeerde net de 80, dax bleef hangen
dax 90cc met hogedrukkop, 21mm carb, race nokkenas, race kitje en zo ...
Moest ie wel onderdoen voor een 50cc !
Ik heb me krom gelachen, ik passeerde net de 80, dax bleef hangen
Was waarschijnlijk een dx 88cc blok. dx
jincheng
Normaal gaan die dingen echt wel hard hoor. Ok het blijft viertakt dus verwacht geen wonderen maar de 90 zou hij toch zeker moeten halen. Laat staan met een racenokkenas. Maja, als hij niet goed is afgesteld zal hij ook niet snel gaan.
Eigenlijk mag je 2 en 4 takt niet vergelijken. Elk heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar ik heb ook 2 jaar in Belgie rond gereden en weet hoe sommige 4takters kunnen doen. Lekker stoer, kijk is hier, de volle 90cc. En ze dan kei hard op hun gezicht geven met een 50 of 60cc'tje. De voldaning... hemels!

Normaal gaan die dingen echt wel hard hoor. Ok het blijft viertakt dus verwacht geen wonderen maar de 90 zou hij toch zeker moeten halen. Laat staan met een racenokkenas. Maja, als hij niet goed is afgesteld zal hij ook niet snel gaan.
Eigenlijk mag je 2 en 4 takt niet vergelijken. Elk heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar ik heb ook 2 jaar in Belgie rond gereden en weet hoe sommige 4takters kunnen doen. Lekker stoer, kijk is hier, de volle 90cc. En ze dan kei hard op hun gezicht geven met een 50 of 60cc'tje. De voldaning... hemels!
Tombo schreef:Nah niet echtin Engeland zijn ook 50cc motorfiets Honda SS's uitgebracht, die liepen ook gewoon 90 km/h
Niet alleen in Engeland. Hier in België gingen ze ook echt hard. Hier spreek ik over de 5 bakken welliswaar.
Jorn schreef:Ja die dax ging idd hard, maar ik ging harder Twisted Evil
met 50cc, toch niet mis vind ik.
Ja die dax gaat tegen de 90 op de autoteller, net zoals mijn FS1'tje
Wat is jou setup dan?
-
- 7500km gereden
- Contacteer: