Dikke Dennes wit 't nie...
Dikke Dennes wit 't nie...
Even een kort vraagje.
Hoeveel liter reserve heeft een DT50MX volgens de boekjes baasje?
Hoeveel liter reserve heeft een DT50MX volgens de boekjes baasje?
- Handyman
- 500km gereden
Ik heb een 8.5l tank hé, maar vandaag ging ik even naar Chaam (35Km heen en terug) om een frietje te eten... Maar voor we het wisten zaten we in Antwerpen, en hadden we eenmaal thuis 215Km gereden o.i.d. ...
300m voor 't huis van die maat van me viel'ie echt stil, met een lege reserve
Ding slurpt ook ontiechelijk heb ik het idee.
300m voor 't huis van die maat van me viel'ie echt stil, met een lege reserve

-
- 100km gereden
gewoon n keer je tank heulemaal leeg make en dan precies 5 liter tanken, en dan bij houden hoeveel je rijd en onder welke omstandighede: wind mee/tege, stads verkeer enz
je kan btw de reserve hoeveelheid groter en kleiner maken door t aanzuigbuisje te verkorten of te verlengen.
tjek je later
homys for life
je kan btw de reserve hoeveelheid groter en kleiner maken door t aanzuigbuisje te verkorten of te verlengen.
tjek je later
homys for life
master lemmy schreef:gewoon n keer je tank heulemaal leeg make en dan precies 5 liter tanken, en dan bij houden hoeveel je rijd en onder welke omstandighede: wind mee/tege, stads verkeer enz
tjek je later
homys for life
dat kan allemaal wel, maar ik wil graag weten hoeveel liter het is, want gisteren heb 'k 23Km gereden op de reserve, maar als ik niet weet hoe groot die is, dan heb ik er nog niks aan

-
- 100km gereden
-
- 100km gereden
Dikke Dennes schreef:Ik heb een 8.5l tank hé, maar vandaag ging ik even naar Chaam (35Km heen en terug) om een frietje te eten... Maar voor we het wisten zaten we in Antwerpen, en hadden we eenmaal thuis 215Km gereden o.i.d. ...
300m voor 't huis van die maat van me viel'ie echt stil, met een lege reserve![]()
GVD, jij komt naar Antwerpen en je komt niet eens ff langs... is goed, kzal het onthouden!