Contract
Contract
Hallo,
Heb een FS1 gekocht, en op mijn contract staat dat er geen verborgen gebreken mogen zijn, nu blijkt dat de motor al even lekt en dat er remvloeistof over de verf lekt wat dus alle verf doet afpellen... Ook zijn er andere kleine probleempjes met het motorblok. Heb ik iets om op te staan tegen de verkoper of niet? Ik heb 1200,00EUR betaald voor een FS1 'zonder' papieren en met verschillende nummers van frame en blok, zo is hij 500€ waart luidde een bericht van iemand die al heel wat fS1tjes heeft...
Mvg,
Glenn
Heb een FS1 gekocht, en op mijn contract staat dat er geen verborgen gebreken mogen zijn, nu blijkt dat de motor al even lekt en dat er remvloeistof over de verf lekt wat dus alle verf doet afpellen... Ook zijn er andere kleine probleempjes met het motorblok. Heb ik iets om op te staan tegen de verkoper of niet? Ik heb 1200,00EUR betaald voor een FS1 'zonder' papieren en met verschillende nummers van frame en blok, zo is hij 500€ waart luidde een bericht van iemand die al heel wat fS1tjes heeft...
Mvg,
Glenn
-
- Site Admin
- Berichten: 11146
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
- jerrow
- 1000km gereden
- Berichten: 1179
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
- Locatie: Sint-Truiden
Ik heb hem dat verkocht en ik heb er 1200 euro materiaal ingestoken!
Ik heb er geen euro op verdient en toen ik hem bracht lekte er niks!
Alles werkte prima en na 3 dagen ik ben helemaal naar antwerpen afgereisd voor e klein schroefke van het wormwieltje vast te draaien dat ook toen zogezegd "kapot" was.
Dus Glenn, 1200 euro is ie waard want dat was de prijs van alle onderdelen.
-Er waren geen verborgen gebreken maar jij dacht da ge e race machine gekocht had van de jaren 80 dus lekker trekken maar aan die gas hé. Uw pa ook maar lekker hoge toeren maken op een koude motor terwijl ik ongeveer een 10-tal keer gezegd heb dat ie nog moest ingereden worden!!!
Zoals ik al zei, ge had beter ne scooter gekocht ipv een mooie oldtimer kapot te rijden!!!
Ge hebt ook al ne vastloper gehad als ge weet wa da is in ne nieuwe FS1 cilinder, da komt omdat ge zelf gezegd had da ge in 2de versnelling al aan 45 km/uur gereden hebt, waar of niet? En uwe pa zit daar lekker lag hoge toeren te maken op ne koude motor voor te kijken of er iets aan scheelde... Tjonge tjonge, dan wilt ge hem nog verkopen met winst op kapaza en 2dehands.be???
Waar zijt ge mee bezig jong?
Gebruik nu eens uw verstand en denk eens na ipv mij hier af te breken op dit forum!!!
Ik heb er geen euro op verdient en toen ik hem bracht lekte er niks!
Alles werkte prima en na 3 dagen ik ben helemaal naar antwerpen afgereisd voor e klein schroefke van het wormwieltje vast te draaien dat ook toen zogezegd "kapot" was.
Dus Glenn, 1200 euro is ie waard want dat was de prijs van alle onderdelen.
-Er waren geen verborgen gebreken maar jij dacht da ge e race machine gekocht had van de jaren 80 dus lekker trekken maar aan die gas hé. Uw pa ook maar lekker hoge toeren maken op een koude motor terwijl ik ongeveer een 10-tal keer gezegd heb dat ie nog moest ingereden worden!!!
Zoals ik al zei, ge had beter ne scooter gekocht ipv een mooie oldtimer kapot te rijden!!!
Ge hebt ook al ne vastloper gehad als ge weet wa da is in ne nieuwe FS1 cilinder, da komt omdat ge zelf gezegd had da ge in 2de versnelling al aan 45 km/uur gereden hebt, waar of niet? En uwe pa zit daar lekker lag hoge toeren te maken op ne koude motor voor te kijken of er iets aan scheelde... Tjonge tjonge, dan wilt ge hem nog verkopen met winst op kapaza en 2dehands.be???
Waar zijt ge mee bezig jong?
Gebruik nu eens uw verstand en denk eens na ipv mij hier af te breken op dit forum!!!