ideale maten?? Inhouden in zijn 3
ideale maten?? Inhouden in zijn 3
Onlangs wat onderdelen vervangen, zoals de cylinder met zuiger, uitlaat en carburateur vernieuwd. De setup is thans:
16 mm carburateur en dito inlaat,
f5b cylinder met zuiger
fs50 originele uitlaat (duur maar heeeel mooi).
Nu start ie goed, in zijn 3 houdt ie vreselijk in. Zal dus met de sproeier te maken hebben. Welke maat sproeier moet er in deze setup up? Mocht iemand een paar losse sproeiers hebben, kan die ze dan in een envelopje sturen zodat ik wat kan uitproberen? Ik stuur ze natuurlijk terug.
Welke bougie past het best bij deze setup, want hij wordt onder belasting erg warm en valt gewoon stil.
16 mm carburateur en dito inlaat,
f5b cylinder met zuiger
fs50 originele uitlaat (duur maar heeeel mooi).
Nu start ie goed, in zijn 3 houdt ie vreselijk in. Zal dus met de sproeier te maken hebben. Welke maat sproeier moet er in deze setup up? Mocht iemand een paar losse sproeiers hebben, kan die ze dan in een envelopje sturen zodat ik wat kan uitproberen? Ik stuur ze natuurlijk terug.
Welke bougie past het best bij deze setup, want hij wordt onder belasting erg warm en valt gewoon stil.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Nou gisteren de zaak aan het controleren geweest, het was dus geen warmloper. Ik heb er een andere sproeier opgezet, naar ik meen is dat een 140. Het rijden gaatwel, maar je kunt het gas niet volledig, hooguit halverwege en niet te abrupt opendraaien, want dan houdt ie in, het is dus idd de sproeier, want hij krijgt kennelijk te weinig benzine. Nu is er ook een verschil in sproeierhouders, zo zit er in de 10 mm mikuni carburateur een sproeierhouder met kleinere gaatjes dan de 16 mm mokini (ja what's in a name).
Wat te doen??
Wat te doen??