koppeling vraagjes + protuna kop
-
- 1000km gereden
koppeling vraagjes + protuna kop
vraag 1: hoe bevestigen jullie de hevel op de worm
ik doe dat altijd met een puntslag maar dat durft soms nog wel eens te lossen
vraag 2: staat bij jullie je ontkoppeling ook altijd zo hard?
ik stel altijd alles goed af maar toch moet ik altijd nog immens hard sleuren om te ontkoppelen
vraag 3: hoe zorg je ervoor dat je niet zo hard trekken maar dat hij wel mooi ontkoppelt
vraag 4: is het normaal dat als ik die kop monteer dat ik dan niet meer mijn carb kan losmaken? of moet hij andersom (maar dat is dan weer onlogisch)
ik doe dat altijd met een puntslag maar dat durft soms nog wel eens te lossen
vraag 2: staat bij jullie je ontkoppeling ook altijd zo hard?
ik stel altijd alles goed af maar toch moet ik altijd nog immens hard sleuren om te ontkoppelen
vraag 3: hoe zorg je ervoor dat je niet zo hard trekken maar dat hij wel mooi ontkoppelt
vraag 4: is het normaal dat als ik die kop monteer dat ik dan niet meer mijn carb kan losmaken? of moet hij andersom (maar dat is dan weer onlogisch)
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 1000km gereden
Tombo schreef:Antwoord op vraag 1, wij deden het altijd met een centerpons, en dan zo'n heel randje omtikken, kan eventueel ook met een schroevendraaier ofzo
zelfde manier als mij dus
yamasam schreef:tiens.. ik heb ook zo'n kop, maar die zit niet in de weg..
de carb doe ik bijna dagelijks los met een klein potje van 8 op een verlengstukje en een rateltje (Rac-y-jak)
fs1koppeling = idd bitch Wink
ben het zodanig gewoon om een schroevendraaier te gebruiken dat ik daar niet aan had gedacht
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
met een schroever draaier moet het net lukken maar dan moet je niet een te dikke nemen
als jeje koppeling afsteld moet je eenrste de kabel helemaal los zetten en dan het wormpje zo strak/laag mogelijk afstellen en dan pas de kabel
dan stat de arm loodrecht op de kabel en heb je dus een langere 'hefboom' help echt heel erg
als jeje koppeling afsteld moet je eenrste de kabel helemaal los zetten en dan het wormpje zo strak/laag mogelijk afstellen en dan pas de kabel
dan stat de arm loodrecht op de kabel en heb je dus een langere 'hefboom' help echt heel erg

-
- 1500km gereden
- Contacteer:
jonnotje schreef:waar kan je zo'n brede hogedruk-kop voor 50cc bestellen eigelijk?
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=YA0683
dit is hem toch ??