bij zit een koplamp oortje niet goed vast, en lekt me voorvork dus heel langzaai olie.....
er zit een heel klein beetje speling in...... maar zit dus niet goed vast ,als ik de bovendste bout zeer strak draai, dan gaat me kroonplaat bijna krom wordt het klein beetje minder, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
wat kan het zijn.....
en kan ik gewoon de kroonplaat eraf draaien zonder gezeur met balhoofd lagers te krijgen?
koplamp oortje
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
past je voorvork poot goed door het gat bovenin het lampoortje heen? en zit hij een beetje 'in' de kroonplaat?
als je poot niet ver genoeg komt, sluit het rubbertje bovenop je voorvork poot niet goed af, en kan hij daar idd lekken.
en ja, je kunt je kroonplaat er zo af halen, als je de wartel die daaronder maar niet losdraait, kan er niets met je balhoofdlagers gebeuren.
als je poot niet ver genoeg komt, sluit het rubbertje bovenop je voorvork poot niet goed af, en kan hij daar idd lekken.
en ja, je kunt je kroonplaat er zo af halen, als je de wartel die daaronder maar niet losdraait, kan er niets met je balhoofdlagers gebeuren.
-
- 1500km gereden
- Contacteer: