Pak de schokbreker en zet deze op de kop in de bankschroef...
Daarna duw je met je hand de chromen bus naar beneden en dan komt er een bout tevoorschijn.
Zet hier sleutel 17 op en draai deze los door in het aluminium deel een schroevendraaier oid. te steken.
Op een gegeven moment gaat dit bijna vanzelf en kan je de aluminium bevestiging losmaken.
Nu een schokbreker 1j5 uit 76 demonteren
Hij staat ondersteboven in mijn bankschroef trek de spiraal naar beneden kan steeksleutel 19 er tussen krijgen en kan draaien tot ik een baard krijg, moet ik hem nog ergens blokkeren want zo lukt het niet . Wie heeft de oplossing?
Mij is het gelukt om de schokbreker uit elkaar te krijgen. Ik vroeg mij af of de zuiger en zuigerstang ook uit elkaar kan halen? Want anders kan ik die niet v opnieuw verchromen.
ja dat kan. de beker naar beneden trekken en daar een steeksleutel tussen steken
ik bedoel als je de buitenste "grote veer" hebt verwijderd na het losdraaien van het onderste oog. Dan houdt je een zuigercilinder en de stang over met schroefdraad voor het onderste oog. Kan die ook verder uit elkaar halen?
barttm schreef:ik bedoel als je de buitenste "grote veer" hebt verwijderd na het losdraaien van het onderste oog. Dan houdt je een zuigercilinder en de stang over met schroefdraad voor het onderste oog. Kan die ook verder uit elkaar halen?
nee
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;