Street buddy met chroom

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Rammmy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Street buddy met chroom

Bericht door Rammmy »

Ben op zoek naar een street buddy seat met chroom kontje. Ze zijn er nog wel nieuw maar dan met zwart kontje die zoek ik niet. Ook niet de buddy met chroom die FS1 Hilversum heeft die is te lang.

Wellicht mission impossible maar ik dacht wie weet heeft iemand er nog één te koop.
jack1234
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Re: Street buddy met chroom

Bericht door jack1234 »

Ja dat is redelijk mission inpossible. Waarom koop je niet die sport buddy met stalen kontje bij fs1parts en haal je het dekje eraf en laat het stalen gedeelte verchromen? Ben je ook klaar en een stuk goed koper uit. Is een prima zadel. Enige wat minder briljant aan het ding is, is de achterkant. Het dekje aan de achterkant is veel breder als een originele maar met een huistuin en keuken naaimachine kan je dat zelf een stuk smaller maken. Maak hem niet te smal. Hou ongeveer een 3/4 cm over onder de bevestiging van het dekje op het stalen gedeelte. De bevestiging aan de onderkant achter heeft geen uitsparing voor de lasnaad van je frame dus vul dat op met ringen anders scheurt dat geheid af. Succes :D
Rammmy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Re: Street buddy met chroom

Bericht door Rammmy »

Zat ik ook aan te denken maar ik zie regelmatig gerestaureerde FS1's op Facebook staan met zo een prachtig zadel dus neem ik aan dat ze er nog wel zijn. Toch bedankt voor je reactie/suggestie.
Plaats reactie