Ey even een klein vraagje...
Op de gele tank van een 1j5 (met de kenny roberts strepen), is daarbij het WOORD Yamaha zwart of zwart met een witte rand er omheen.
Nog een klein vraagje,
Ik heb nu net mijn metalen delen met motip spuitbusverf gespoten, alleen hier doe ik nog motip lak overheen.
Dit is alleen transparante vernis verf... nu las ik dat dat verkleurd... zijn hier ervaringen mee. Want op de achterkant staat dat het geen chemische reactie aangaat.
pee67 schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide gasschuiven? Bij een gasschuif staat het getal 2.5 in, in de ander saat 1.5 in Waar 2.5 in staat is een langere gasschuif dan die waar 1.5 in staat!!!!!
Daarnaast, waar is de houder met schroefdraad voor en waar is die zonder schroefdraad voor?
deze maat in de gas schuif is de maat van het afgeschuinde kantje.
dus bij 1.0 is het 1 mm. bij 2.5 is het 2,5 mm.
dus hoe hoger het getal hoe schuiner het kantje is.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar naast dat de en een schuine kant heeft van 1 mm en de ander een schuine kant van 2.5 mm
zit er nog lengte verschil in de gasshuiven. Of zijn deze, zoals Henk (FS1E) al meldde, niet voor
de FS1 gemaakt?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Roberto.B schreef:heeft iemand hier ook verstand van sparta brommers
allemaal hetzelfde oms...
ik heb een kennis die zo sparta tva nu heeft sinds een paar dagen , het heeft een hele tijd stil gestaan , het is me we gelukt om hem aan het starten te krijgen
het achterwiel word wel aangedreven maar hij rijdt niet ,..iemand een idee?????????