Ik spuit er altijd een beetje WD40 (of andere vettige substantie) eronder dan beetje draaien en je haalt hem er zo af.
Bij monteren ontvet ik het stuur en het handvat goed met remmenreiniger en schuif het er dan op zonder lijm, dan gaat het handvat er echt niet zo maar af.
Wouter 1990 schreef:Ik spuit er altijd een beetje WD40 (of andere vettige substantie) eronder dan beetje draaien en je haalt hem er zo af. Bij monteren ontvet ik het stuur en het handvat goed met remmenreiniger en schuif het er dan op zonder lijm, dan gaat het handvat er echt niet zo maar af.
hiermee moet je geweldig goed overweg kunnen om een tank te lassen, je werkt met bagetten en volgens mij ga je meer gaten branden dan dat je ooit dichtgelast krijgt.
Twowheeler schreef:geprobeerd om een m-stuur te monteren, maar lukt niet echt. rem is gevoeloos ook als ik de kabel zo mooi mogelijk buitenom laat lopen. kabels mooi laten lopen is erg moeilijk, en ik wil niet gaan knippen omdat ze dan alleen maar snel gaan breken. wat kan dat met m'n rem zijn? morgen maar weer verder proberen.
is tom(kots) PD op vakantie ofzo? ik wacht nu al een tijdje op die plaat waar m'n tellers op komen, zodat m'n toerenteller eraf kan en ik m'n m-stuur goed kan monteren