wel een sleutelaar, maar niet echt een die-hard fan
hij heeft een blauwe 2RU die die opgeknapt heeft
mgoed, toen ik 'm zag rijden dacht ik, ga toch op de fiets jongen!
hij is niet zo'n actieve hyves dus plaatjes kan ik niet vinden..
Misschien moet je eens langsgaan. Hij woont in Maasdam geloof ik!
drummer schreef:wie heeft er toevallig nog een systeems (2pers)zadel voor mij in goede staat? die tegen een redelijke prijs weg mag uiteraard!
of wie weet wie er wél een heeft
waarom heb jij een 2 pers zadel nodig??? er wil toch niemand bij jou achterop
is het dan in Nederland toegelaten om met een passagier te rijden op een brommer als je nog geen 18 bent
Ja, waarom zou dat niet mogen dan? Alsof je op je 18e opeens wel bekwaam genoeg bent om een passagier mee achterop te nemen Is het in België verboten dan?
voor zover ik mij meen te herrineren mocht of mag je, in Belgie, als 16-jarige bestuurder van een brommer geen duopassagier meenemen.
in nederland mag al vanaf je zevende meet een deugdelijke zitplaats achterop een bromfiets
wel een sleutelaar, maar niet echt een die-hard fan hij heeft een blauwe 2RU die die opgeknapt heeft mgoed, toen ik 'm zag rijden dacht ik, ga toch op de fiets jongen!
hij is niet zo'n actieve hyves dus plaatjes kan ik niet vinden..
Misschien moet je eens langsgaan. Hij woont in Maasdam geloof ik!
of we moeten gewoon keertje een hoekschewaard fs1 rit doen, zijn dnek genoeg mensen geintreseerd
er komen vast wel mensen van ver , een we hebben dus , Zwepper, William, Rob, er zit ook nog iemand in s'gravendeel met een fs1 die ook p het forum zit en ik denk als we er een bieravond achterna doen da er ook wel mensen uit regio verweg komen , alleen dan moeten we wel iemadn hebben met grote tuin of garage