Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8.
je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8. je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8. je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'
hans.m schreef:Je ontsteking moet volgens ac50-site op 1,6 voor bdp staan niet 1,8. je kan je grondplaat ook verstellen ' Je pakt de voelermaat en je draait aan het vliegwiel. Op het moment dat de contactpunten het verste open staan meet je met je voelermaat of de afstand tussen de contactpunten 0,35mm a 0,40mm.'
Heb net een bougie nu met warmtegraad 9 geprobeerd en brommer trekt vele beter en gaat later sputteren als daarvoor. Kan nu
dus tot 60 gaan en dan begint ie te sputteren.
Het grootste probleem is nog altijd dat hij te warm wordt kan dit zijn door de 50 kop op de 65 cilinder?