FS1SE schreef:dit moet gelijk goed zijn waren de veren nog strak genoeg en hoe is de speling van je koppelings korf
de strakheid van de veren heb ik niet gecontroleerd ofzo, ik ging ervanuit dat ze nog wel ok waren.
wat bedoel je met speling van de koppelingskorf?
Tombo schreef:Officieel moet je koppelingsplaten eerst een nachtje, of een poosje in laten weken in de olie. Anders heb je kans dat je ze "droog" gebruikt in het begin, dan slijt 'ie als een malle.
Ik heb ze een nachtje in mn blok gehouden met olie erin voordat k ging rijden. Niet de hele plaat is in de olie gekomen, omdat het oliepeil niet tot daar reikte(ik heb ook geen halve slag gedraaid) het was meer toevallig een nachtje in de olie
ik ga denk ik dan maar mn koppelingsveertjes vervangen
een vriend van mij heeft nog veertjes over van een am6blok
passen deze veertjes er ook bij mij op? of gaat dat niet werken
Dingetje schreef:ik ga denk ik dan maar mn koppelingsveertjes vervangen een vriend van mij heeft nog veertjes over van een am6blok passen deze veertjes er ook bij mij op? of gaat dat niet werken
Dingetje schreef:ik ga denk ik dan maar mn koppelingsveertjes vervangen een vriend van mij heeft nog veertjes over van een am6blok passen deze veertjes er ook bij mij op? of gaat dat niet werken
ja, maar die zijn een stuk strakker..
ze zijn erg stug idd, het zou kunnen dat het wompje dat niet kan hebben
ja, maar die zijn een stuk strakker..
ze zijn erg stug idd, het zou kunnen dat het wompje dat niet kan hebben