Het grote kleine vragen topic deel 4
-
- 100km gereden
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 06 jun 2009, 17:27
- Locatie: maastricht
Na mijn revisie bij een bekend bedrijf had ik maar liefst 3 lekkages kickstart, achter het tandwiel en bij de koppelingstift nadat ik 2 nieuwe orginele keerringen had gekregen bleef het lekken en niet een beetje maar flink gelukkig is maastricht een vesteging van brammer kogellagers en keerringen die konden me uithelpen met net iets betere maten en kwaliteit en super prijzen tussen de 1 en 2 euro dus ik zou zeggen kijk of er een vesteging bij jou in de buurt is
axel
axel
oklim schreef:Na mijn revisie bij een bekend bedrijf had ik maar liefst 3 lekkages kickstart, achter het tandwiel en bij de koppelingstift nadat ik 2 nieuwe orginele keerringen had gekregen bleef het lekken en niet een beetje maar flink gelukkig is maastricht een vesteging van brammer kogellagers en keerringen die konden me uithelpen met net iets betere maten en kwaliteit en super prijzen tussen de 1 en 2 euro dus ik zou zeggen kijk of er een vesteging bij jou in de buurt is
axel
Dank voor de tip. Ik heb er zojuist een besteld via de Techno Shop.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
- Vincent2
- 250km gereden
- Berichten: 459
- Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
- Locatie: langdorp
past deze ook op een 1j6 ? Of wat is het verschil met de draadjes van n 1j6?
http://www.fs1parts.nl/webwinkel/Contac ... rt_16.html
en iemand nog tips om de met groen omcirkelde moer los te krijgen?
http://img106.imageshack.us/img106/6173/177964034.jpg
http://www.fs1parts.nl/webwinkel/Contac ... rt_16.html
en iemand nog tips om de met groen omcirkelde moer los te krijgen?
http://img106.imageshack.us/img106/6173/177964034.jpg
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18362
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
- Vincent2
- 250km gereden
- Berichten: 459
- Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
- Locatie: langdorp
Tombo schreef:Een zuigerstop moet je meteen ritueel verbranden/opblazen.
Zo'n ding is uitgevonden door fabrikanten van zuigers en krukassenom zo meer te kunnen verkopen.
Die moer krijg je veilig los door een stuk poetslap o.i.d. tussen de tandwielen te laten lopen, zodat de boel blokkeert.
ja ook al meerdere malen geprobeerd maar blijft moervast zitte. Mss wa meer spek .. :')
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
Twowheeler schreef:Ik heb laatst m'n cilinder kop eraf gehaald en toen zag ik dat er k-star stond! Is dat een hoge druk?
En is mijn cilinder daar nu ook van? Daar staat 257 en aan de andere kant bijna onleesbaar tum nog wat.
Is dit dan een snelle cilinder? Loopt wel ong 80 en schreeuwend veel toeren.
de kop is hogedruk kop als hij geen grote opstaande rand heeft bij de kop, de cil ben ik zelf niet bekend mee