Ik wil jullie discussie over lange vrouwen en de middeleeuwen niet verstoren maar ik zeg toch even dat de brommer in mijn schuur staat. Bij eerste proefritje viel ik er bij het weg rijden bijna af Zit toch wel meer pit in dan in mijn vorige brommer
Wessel de Boer schreef:Ik wil jullie discussie over lange vrouwen en de middeleeuwen niet verstoren maar ik zeg toch even dat de brommer in mijn schuur staat. Bij eerste proefritje viel ik er bij het weg rijden bijna af Zit toch wel meer pit in dan in mijn vorige brommer
Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden.
1 wat is de mengverhouding?
2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan?
alvast bedankt.
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden. 1 wat is de mengverhouding? 2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan? alvast bedankt.
Eerst moet je je afvragen of het oliepompje nog werkt of niet/ aangesloten is?
Ik meng 1:50 voor men kreidler, weet niet of dit ook goed is voor FS1?(mijn oliepompje werkt nog).
Wessel de Boer schreef:Ik heb nu even gereden en heb nog twee vraagjes. Zou denk ik niet al te moeilijk zijn om te beantwoorden. 1 wat is de mengverhouding? 2 Hoe te schakelen, in de zin van 1= naar beneden 2 ook en dan? alvast bedankt.
Hi Wessel,
i ride 1:25 that means 40 ml on 1 litre. Think thats the normal mixture. I! use half syntethic oil from my betrusted supermarket..but thats an arguin subject..everybody has there his own relgion.
Hi Wessel,
i ride 1:25 that means 40 ml on 1 litre. Think thats the normal mixture. I! use half syntethic oil from my betrusted supermarket..but thats an arguin subject..everybody has there his own relgion.
Enjoy ur fizzy!
T.
1:25 is far to rich for modern oil. To much oil won't help your engine at all, It will create a lot Of "slug" wich won't burn and only cause extra heat.
I mix 1:40 but that's with high end castrol 2rs.
You can mix 1:33 between 1:40.
Or is your fs1 very fast?
Dus tussen 1:33 en 1:40 mengen. Pas als je echt toeren gaat maken moet je iets anders gaan mengen.
En kijk of je oliepomp is aangesloten en werkt, vraag het anders even na bij de vorige eigenaar.
Eerst moet je je afvragen of het oliepompje nog werkt of niet/ aangesloten is? Ik meng 1:50 voor men kreidler, weet niet of dit ook goed is voor FS1?(mijn oliepompje werkt nog).
Vitessen is alle 4 naar beneden
Voor een fs1 meng je normaal 1:40, maar je moet er eens een toertje meerijden, en dan je bougie eens bekijken. (maar dat is natuurlijk zonder oliepompje, haal je er best af als jeje geen zorgen wil maken.)
Je bougie vergelijk je dan met de foto's die hier staan: http://www.fs1forum.com/Bougies.html