Ik wil zeker niet degene zijn waarvan de FS1 het opeens niet meer doet he Dus gewoon lekker reservebougie, nieuwe olie, alle kabels olieen en afstellen, ...
NIX schreef:De electroden afstand is af te stellen. Moet tussen de 0,6 en 0,7 staan. En je kunt kiezen welke warmtegraad je gebruikt. Heet brand lekke makkelijk schoon, maar kan gaan pingelen bij snelle hoog gecomprimeerde motortjes, koud stop je juist daarin, maar kan vet slaan als je alleen langzaam rijdt (he Tom?).
oke thnx Mijne is niet echt hard opgefokt, gewoon 16mm, fs1 cilinder en slome schijf, dus de 7 zal dan wel voldoen
Een FS1 cilinder heeft ongeveer de meest snelle timing qua poort. Die moet een B8 hebben.
Twowheeler schreef:jep, en stop die champion als reserve bij je, van die weet je zeker dat hij werkt.
is iedereen nu oppeens massaal aan z'n brommer aan het sleutelen voor limburg?
Nee, ik heb de mijne aangeduwd, 3x gasgegeven en hem weer in de schuur gezet. Ik gooi de tank zaterdagochtend wel vol.
ik rij rondjes zoals ik altijd doe.
alleen even olie checken aangezien dat ding altijd een klein beetje drupjes maakt.
voor de rest is hij eigenlijk altijd in orde
NIX schreef:De electroden afstand is af te stellen. Moet tussen de 0,6 en 0,7 staan. En je kunt kiezen welke warmtegraad je gebruikt. Heet brand lekke makkelijk schoon, maar kan gaan pingelen bij snelle hoog gecomprimeerde motortjes, koud stop je juist daarin, maar kan vet slaan als je alleen langzaam rijdt (he Tom?).
oke thnx Mijne is niet echt hard opgefokt, gewoon 16mm, fs1 cilinder en slome schijf, dus de 7 zal dan wel voldoen
Een FS1 cilinder heeft ongeveer de meest snelle timing qua poort. Die moet een B8 hebben.
Okee thnx Dan neem ik ze gewoon beide
En voor een 60cc f5b, 16mm, aangepaste schijf of membraan, wat heb je daar voor nodig? Want dat komt om mn ander projectje
Twowheeler schreef:alleen even olie checken aangezien dat ding altijd een klein beetje drupjes maakt.
Blijft dat ding nou olie lekken?
heel klein beetje, dus er hangt een druppel aan zeg maar.
maar vind het wel best, voor die lagers moet hij toch open.
ik heb trouwens nog een keerringenset liggen! .
dus dan moet ik alleen een nieuwe schakelas en stift keering te kopen.
tenminste, als alle lagers nieuw worden. kan ook kiezen voor alleen kruk-as lagers