Twowheeler schreef:Dat is vervelend
Het grote kleine vragen topic deel 4
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je koppelingskap? Nee.
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
Aad schreef:Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
het is een imi koppeling worm,

die heveltjes zitten daar los bij, veel mensen slaan dit met een centerpoint vast maar dit gaat naar een tijdje weer los,
dus eerst moervast centeren, helemaal afslijpen aan de bovenkant zodat de randjes iets oversteken, een weer terug monteren met veel kopervet o.i.d op de worm om te voorkomen dat het worm breekt.
edit -origineel zat ook vast aan de worm, en stel de worm niet te strak af want de heveltjes zij van messing en dat verbuigt snel,ik heb de originele hevel van staal erop pas gemaakt en vast gezet
Laatst gewijzigd door niels16 op 24 jun 2009, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Tombo is mijn testpiloot
niels16 schreef:Aad schreef:Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
het is een imi koppeling worm,![]()
die heveltjes zitten daar los bij, veel mensen slaan dit met een centerpoint vast maar dit gaat naar een tijdje weer los,
dus eerst moervast centeren, helemaal afslijpen aan de bovenkant zodat de randjes iets oversteken, een weer terug monteren met veel kopervet o.i.d op de worm om te voorkomen dat het worm breekt.
dat moet je dus niet gebruiken. pak maar gewoon kogellagervet
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:niels16 schreef:Aad schreef:Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
dus eerst moervast centeren, helemaal afslijpen aan de bovenkant zodat de randjes iets oversteken, een weer terug monteren [color=red]met veel kopervet O.I.D op de worm om te voorkomen dat het worm breekt.
-
- Tombo is mijn testpiloot
niels16 schreef:ginofs1 schreef:niels16 schreef:Aad schreef:Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
dus eerst moervast centeren, helemaal afslijpen aan de bovenkant zodat de randjes iets oversteken, een weer terug monteren [color=red]met veel kopervet O.I.D op de worm om te voorkomen dat het worm breekt.
dus vind je koper vet goed om hier voor te gebruiken en alles wat er op lijkt.hihihi
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
niels16 schreef:Aad schreef:Roberto.B schreef:hoort het koppelingswormpje vast te zitten aan dat ene ding , ik weet niet hoe het heet . of kun je het ook uit elkaar halen ?????
Aan je heveltje? Ja.
Aan je handvat? Nee.
Aan je koffiemok? Nee.
Aan je achterwiel? Nee.
Aan je cylinder? Nee.
Aan je blokboutjes? Nee.
edit -origineel zat ook vast aan de worm, en stel de worm niet te strak af want de heveltjes zij van messing en dat verbuigt snel,ik heb de originele hevel van staal erop pas gemaakt en vast gezet
ik heb geen DREMEL