Waar verbaas jij je vandaag over #2
- NIX
- 10000km gereden
- Dr. Bob
- 500km gereden
Re: Waar verbaas jij je vandaag over #2
Vandaag wilde ik een nieuwe kickstarteras monteren, omdat de oude een beetje "aftands" werd.
Kreeg ik het tandwiel toch niet op de spiebanen
Meten is weten: de originele spiebanen zijn 24,8 mm aan de buitenkant, maar de imi bleek 25,0!
Sambal bij?

Kreeg ik het tandwiel toch niet op de spiebanen

Meten is weten: de originele spiebanen zijn 24,8 mm aan de buitenkant, maar de imi bleek 25,0!
Sambal bij?

Niet lullen maar poetsen!
- NIX
- 10000km gereden
Lijkt wel voor een heel ander blok.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 500km gereden
Hoe vreselijk oude voorvorkolie kan stinken
- Dr. Bob
- 500km gereden
Dat er bij de RDW uilskuikens werken. Vorige week een Kenny Roberts laten keuren en vandaag kreeg ik het kenteken voor een HONDA FS1! De keurmeester had zelf een Zuignapp vertelde hij. Blijkbaar wist hij niks van Japanners 

- NIX
- 10000km gereden
Uniek ding. Laten zo.
Ik heb ooit een Honda S5 gehad. Keurmeester had SS geschreven, de tikgeit maakte er S5 van, zo gelaten. S5 en toch goedgekeurd. Uniek.
Ik heb ooit een Honda S5 gehad. Keurmeester had SS geschreven, de tikgeit maakte er S5 van, zo gelaten. S5 en toch goedgekeurd. Uniek.
- Tombo
- 17500km gereden
Frame verkopen aan Marc uit Culemborg, voor een Yaho!Dr. Bob schreef: 04 jan 2024, 20:07 Dat er bij de RDW uilskuikens werken. Vorige week een Kenny Roberts laten keuren en vandaag kreeg ik het kenteken voor een HONDA FS1! De keurmeester had zelf een Zuignapp vertelde hij. Blijkbaar wist hij niks van Japanners![]()
-
- 500km gereden
Geweldig...
Volgens mij heeft hij Honda op je papiertje geschreven om dat jij Zuignapp gezegd heb zeker...
En met een S5 kom je niet ver met je militaire dienstplicht.
Volgens mij heeft hij Honda op je papiertje geschreven om dat jij Zuignapp gezegd heb zeker...
En met een S5 kom je niet ver met je militaire dienstplicht.
- Dr. Bob
- 500km gereden
Op Facebook zit sinds kort een Japanner met een blauwe street bij de groep Yamaha fs1 en rd eigenaren Nederland.

In Japan was het model Yamaha FS1 alleen de blauw-witte en rood-witte!

Daarna kwam de oranje en blauwe street die bij hun FS50 werd genoemd.
De overige modellen waren alleen voor de export.
Dus het oranje-witje is waarschijnlijk alleen in NL verkocht, net als de Beumer. ZELDZAAM!

In Japan was het model Yamaha FS1 alleen de blauw-witte en rood-witte!

Daarna kwam de oranje en blauwe street die bij hun FS50 werd genoemd.
De overige modellen waren alleen voor de export.
Dus het oranje-witje is waarschijnlijk alleen in NL verkocht, net als de Beumer. ZELDZAAM!
-
- Site Admin
Dat ik na een hele tijd weer eens heb ingelogd en er een lijst van 300+ spambots zich had aangemeld hier.
Gelukkig moet ik ze nog met de hand goedkeuren, anders was het ff ongezellig geweest hier.
Gelukkig moet ik ze nog met de hand goedkeuren, anders was het ff ongezellig geweest hier.
-
- 500km gereden
Niet normaal...Niels schreef: 23 mar 2024, 12:54 Dat ik na een hele tijd weer eens heb ingelogd en er een lijst van 300+ spambots zich had aangemeld hier.
Ook hier bij mij komt er veel troep over.
Maar het wordt keurig opgevangen door:
GData, Microsoft en Cloud-365, die me af en toe een overzicht sturen van vastgehouden troep.
Heel af en toe komt er wat doorheen van een nep-UPS, of ik douane kosten wil overmaken van een niet bestaande bestelling
Dank je wel voor je werk, Niels!
-
- Site Admin
Net weer wat gebruikers verwijderd en het aanmeldproces omgezet naar ReCAPTCHA.
Hopen dat het nu beter gaat.
We zitten ook nog op een oudere versie van phpBB, maar dat updaten is zo vervelend, dat ik dat voorlopig maar ff zo laat.
Mijn FS1 heb ik al een hele tijd niet meer aangeraakt, maar ik denk dat ik hem van de winter hier heen haal (staat nog bij mijn ouders) en dan weer eens wat ga knutselen.
Hopen dat het nu beter gaat.
We zitten ook nog op een oudere versie van phpBB, maar dat updaten is zo vervelend, dat ik dat voorlopig maar ff zo laat.
Mijn FS1 heb ik al een hele tijd niet meer aangeraakt, maar ik denk dat ik hem van de winter hier heen haal (staat nog bij mijn ouders) en dan weer eens wat ga knutselen.
- Tombo
- 17500km gereden
Ik verbaas mij er weer eens over hoeveel FS1's er vroeger makkelijk dik over de 100 liepen 

-
- Aan het inrijden
Ja ach daar kom ik er ook genoeg van tegen tegenwoordig . Maar dan vertel ik ze meestal dat ze dan een andere teller hadden moeten kopen. Ha ha. Die van mij liep toen ongeveer 83 en van mijn vrienden ook zo iets. En heel af en toe als je van een berg afreed, plat op de tank, Zon in de rug en een kroeg in het vooruitzicht liep die 85. Ik werd alleen ingehaald door een Ks50 Zundapp Politie.
- NIX
- 10000km gereden
Mijn FS1 reed 85. Ik ben alleen een keer door een Enduro ingehaald. Ik gok met een 80 blok. Ding was echt zo krom als een hoepel, maar ik kwam er niet voorbij. Alle kreidlers en zuignappen die volgens de eigenaar 130 liepen liet ik achter me.