NIX schreef:Die kop moet een kwartslag gedraaid voor een juiste thermosifon werking. Dit werkt niet. Bovenste slang van de kop moet naar bovenste aansluiting radiator.
athenayamaha schreef:Is een nette bewerkte 60 cc F5B niet beter? die hebben wat meer koppel onderin. Is wel ergens een topic over meen ik. Had zelf jaren geleden een 50 cc ori F5B iets bewerkt door de uitlaatpoort omhoog te veilen. liep iets van 80/85 toen. Ik was toen iets van 65 kilo.. Denk dat jij beter af bent met een 60 cc. SuccesDe poorten mooi laten overlopen van carter naar cilinder, en de pakking netjes op maar maken
Snap ik hoor. helemaal bij een 5 bak carter.Gorbatjov schreef:athenayamaha schreef:Is een nette bewerkte 60 cc F5B niet beter? die hebben wat meer koppel onderin. Is wel ergens een topic over meen ik. Had zelf jaren geleden een 50 cc ori F5B iets bewerkt door de uitlaatpoort omhoog te veilen. liep iets van 80/85 toen. Ik was toen iets van 65 kilo.. Denk dat jij beter af bent met een 60 cc. SuccesDe poorten mooi laten overlopen van carter naar cilinder, en de pakking netjes op maar maken
Ik ga niet lopen frezen in het carter en cilinder.
Pakking maak ik altijd passend.
Er zit een 60cc AJH alu cilinder op.
Snap ik hoor. helemaal bij een 5 bak carter.
Gorbatjov schreef:Snap ik hoor. helemaal bij een 5 bak carter.
Is een 2RU carter met gelijke nrs als frame.
NIX schreef:Komt vast een volgende voorbij. Voorlopig heb je een rijdende brommer.
Gorbatjov schreef:Ben ik met je eens maar dat hoeft van mij niet,ben eigenlijk motor rijder maar door een zeer ernstig ongeval ben ik lichamelijk beperkt,mijn rechterhand funtioneerd niet goed meer,en bewegen gaat moeizaam,ben ook 35 kilo aangekomen.
Een motor is daarom te zwaar en je gaat altijd veel te hard.Een brommer gaat prima en gaat eigenlijk hard zat.Mijn andere hobby,s gaan ook niet meer dus dan maar een brommert,door mijn gewicht rond de 120 zoek ik dus naar trekkracht en niet naar top,Nu hangt dat natuurlijk wel samen