andriesbles schreef:Het is niet alleen tank, kappen, oren, schokbrekers en koplamp, maar ook het frame in Mandarin Orange voor een Goud Witte. Dat is dus een plaatjestank met witte zijvlakken en dunne bies. En daarnaast nog een set voor een Street opbouw tank met stripping,kappen,oren,schokbrekers,buddy met kontje en koplamp, bij deze blijft het frame zwart.
bedoel je nu dat je een kleur witje met candy gold (73) gaat maken?
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
andriesbles schreef:nee Mandarin Orange met Wit "71" veel mensen noemen dit goud wit of Driftkikker.
Dat is een andere kleur bij mijn weten dan Manderin Orange staat wel zo op sommige sites maar is zeker niet hetzelfde als street althans niet degene die ik gehad heb
andriesbles schreef:nee Mandarin Orange met Wit "71" veel mensen noemen dit goud wit of Driftkikker.
Dat is een andere kleur bij mijn weten dan Manderin Orange staat wel zo op sommige sites maar is zeker niet hetzelfde als street althans niet degene die ik gehad heb
Klopt Peter.
Mandarin Orange was voor de '72 (street).
De '71 (oranje/witte, driftkikker,..) hadden een bijna identieke kleur, nl. Candy Orange.
De '73 had dan weer een geel/gouden kleur, nl. Candy Gold.
Klopt Peter. Mandarin Orange was voor de '72 (street). De '71 (oranje/witte, driftkikker,..) hadden een bijna identieke kleur, nl. Candy Orange. De '73 had dan weer een geel/gouden kleur, nl. Candy Gold.
Ja die kleur namen keek yamaha niet zo nauw mee en dat oranje van 71 was iets donkerder dan dat van 72, maar als je mij nu 1 oranje oor zou geven zou ik je waarschijnlijk niet kunnen zeggen dat is 71 of 72 Mijn driftkicker frame heeft nog een klein stukje de originele kleur onder het schroef gaatje van het beugeltje waar de gas en choke kabel mee geleid worden.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Klopt Peter. Mandarin Orange was voor de '72 (street). De '71 (oranje/witte, driftkikker,..) hadden een bijna identieke kleur, nl. Candy Orange. De '73 had dan weer een geel/gouden kleur, nl. Candy Gold.
In de partslist van 73 noemt Yamaha de Candy Gold wel Candy Orange, kleurnummer 52. Lekker verwarrend!
In de partslist van 73 noemt Yamaha de Candy Gold wel Candy Orange, kleurnummer 52. Lekker verwarrend!
Ze maakte er een zooitje van maar Candy Orange is echt anders dit is de goede kleur (zie foto,s ) vraagt het anders TC die spuit heeeeeeel veel onderdelen klassieke jappanners