maar dan moet je wel heel goed naar je motortje kunnen luisteren.

oklim schreef:Ik denk zelf tot het niet zo'n probleem is om zonder blokbeugels te rijden
Als je fs1 googeld zie je een hoop fs1's zonder blokbeugels
drphilly schreef:@ gino;
je zei; maar dan moet je wel heel goed naar je motortje kunnen luisteren.
bedoel je dat ik me geen zorgen hoe fte maken over die snelle uitlaat zolang het blokje maar normaal klinkt ?
the_destroyers schreef:drphilly schreef:@ gino;
bedoel je dat ik me geen zorgen hoe fte maken over die snelle uitlaat zolang het blokje maar normaal klinkt ?
Nee, dat bedoelde hij niet.
Gewoon best inrijden zoals het hoort en alles in de gaten houden.
zie de faq.
Oja en zeker niet vergeten de zuigerveren voldoende speling te geven. Zoals yamasam al zei!
drphilly schreef:the_destroyers schreef:drphilly schreef:@ gino;
Nee, dat bedoelde hij niet.
Gewoon best inrijden zoals het hoort en alles in de gaten houden.
zie de faq.
Oja en zeker niet vergeten de zuigerveren voldoende speling te geven. Zoals yamasam al zei!
heb ondertussen al twee toertjes gemaakt en alles voelt prima.
kan ik best het 13 tand tandwiel nog even achterwege laten?
ik denk dat ie nu nog niet genoeg kracht zal hebben ...
grtzz
drphilly schreef:kzal vnvnd proberen om een foto te posten van de blokbeugels die ik zelf gelakt heb en waar ik kei fier op ben :p
zal ook de bougi eens uithalen en een foto van posten!
het is moeilijker te horen nu of de brom veel toeren maakt met die demper erin, maar ik heb nog niet sneller gereden dan 45 dus das goed hé
km teller staat nu op 26500 KM zal hem roderen tot ongeveer 27100 KM ..
dat is wel voldoende hé :p
nu een vraagje over m'n achter rem, die maakt een piepend geluid als ik m'n brommer in de garage zet..
en als ik er hard mee moet remmen dan lijkt het of hij effe vast komt te zitten waardoor m'n wiel stopt met draaien en slipt...
de remschoenen zijn nog maar twee weken geleden vervangen...
er is nog niet eens 100 km mee gereden.. heeft iemand hier raad voor?
grtzz
drphilly schreef:jah inderdaad, ik dacht dat ook, maar als ik m'n rem losser zet dan moet ik m'n rempedaal te hard indrukken als ik moet stoppen..
ach jah, het is gwn irritant :p ik kan wel stoppen en dat is het belangrijkste! :p ik ben alleen een beetje bang omdat hij slipt als ik hard rem.. maar dat is mss bij elke fs1 zo..
ik heb dezelfde zuigerveren er weer opgezet.. heb deze ook héééél lichtjes afgeschuurd en proper gemaakt, ook het randje waar ze inzaten want daar was veel zwart in te zien... heb er het meeste uitgekregen maar niet alles..
is nu eig deze set die er opstaat van verminderde kwaliteit?
gaat hij nooit meer kunnen geven wat hij voor dat hij warmgelopen was had kunnen geven?
kan het zijn dat ik dan achtereen toch een nieuwe set moet installeren?
YamaSam schreef:ik zou als ik van jouw was deze nog even terug monteren (nadat hij weer min of meer presentabel gemaakt is)
en eerst leren hoe de rest moet staan (er zijn nogal wat momenten dat je hem weer nr de kknoppen kan krijgen)
eens je die zowat begrijpt en baaskan, is het de moment om dingen te beginnen veranderen.
ginofs1 schreef:dat lap ik aan mijn laars, en nix ook.![]()
maar dan moet je wel heel goed naar je motortje kunnen luisteren.