andere tijden

Alles over de techniek en sleutelen
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

joscabrio schreef:verhaal

Groesbekers.. Dan mag je nog blij zijn dat je toen niet neergestoken bent :P

Wel bet, die verhalen van vroeger over Nijmegen
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

ja die stonden bekent als messetrekkers, maar in dit geval hadden ze groot gelijk gehad.
een voordeel ze bewegen net zo snel als ze praten :lol:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Hahaha :lol:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Arnoute schreef:dat eerste die je beweerd is wel wat kort door de bocht hoor, als ik sommigen met hun brommer/motor zie rijden doe ik er niet raar van als ze een ongeluk hebben....
maar je hebt wel gelijk dat we veel niet gezien worden door automobilisten en dat dat soms erge gevolgen heeft...
in elk geval ik zorg ook idd zoals camiel dat ik altijd een stap voor de auto's ben, heb zo al een paar keer op tijd kunnen remmen voor auto's die mijn bocht afsnijden of te ver uit een oprit komen
altijd opgeletten geblazen :)

Wat een woordspeling, kort door de bocht, ongelukken... :lol: :lol: :lol:

nee ik heb het over de normale niet achterlijke motor/brommer rijders... :P

Ik rijd ook het liefst op de weg, want op het fietspad heb je van die lompe auto's de voor je neus afslaan...

Dan rijd ik liever achter ze aan

vandaag bij de brommerbeurs zag ik het alweer gebeuren, 1 auto zet knipperlicht aan naar rechts en slaat toch nog net voor bob af, en dus ik wist wat die lompzakken erna gingen doen, dus heb rustig gewacht...
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Camiel schreef:
Arnoute schreef:dat eerste die je beweerd is wel wat kort door de bocht hoor, als ik sommigen met hun brommer/motor zie rijden doe ik er niet raar van als ze een ongeluk hebben....
maar je hebt wel gelijk dat we veel niet gezien worden door automobilisten en dat dat soms erge gevolgen heeft...
in elk geval ik zorg ook idd zoals camiel dat ik altijd een stap voor de auto's ben, heb zo al een paar keer op tijd kunnen remmen voor auto's die mijn bocht afsnijden of te ver uit een oprit komen
altijd opgeletten geblazen :)

Wat een woordspeling, kort door de bocht, ongelukken... :lol: :lol: :lol:

Ik rijd ook het liefst op de weg, want op het fietspad heb je van die lompe auto's de voor je neus afslaan...

vandaag bij de brommerbeurs zag ik het alweer gebeuren, 1 auto zet knipperlicht aan naar rechts en slaat toch nog net voor bob af, en dus ik wist wat die lompzakken erna gingen doen, dus heb rustig gewacht...

Ja, hier rijdt ik ook zoveel mogelijk op de baan, is een pak veiliger, zeker ook als er veel uitritten zijn.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

uitritten zuigen..... of ze knallen opeens fietspad op, of ze staan over fietspad...

Dat had bob een keer, stond een oma in een land rover midden op fietspad, bob deed al zo van ey ga aan de kant, maar ze ging niet, toen door gras eromheen en een flinke klap op die motorkap en toen had bob een rood hand :lol: :lol:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

:lol::lol:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

En oma een airbag in haar smoel?
Kijk eerst even in de FAQ.
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

NIX schreef:En oma een airbag in haar smoel?

Dat zou nog es lachen zijn.
Arnoute

Bericht door Arnoute »

NIX schreef:Dan proberen ze je expres dood te rijden.

:lol: :lol:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

NIX schreef:En oma een airbag in haar smoel?

helaas niet, maar we weten niet of ze het uiteindelijk aan een hartinfarct begeven heeft want ze schrok flink :P :lol:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Camiel schreef:Wat een woordspeling, kort door de bocht, ongelukken... :lol: :lol: :lol:

en je had dat leuke meisje dat wilde oversteken niet eens gezien, waar ik vol in de ankers voor ging ;)

Camiel schreef:uitritten zuigen..... of ze knallen opeens fietspad op, of ze staan over fietspad...

Dat had bob een keer, stond een oma in een land rover midden op fietspad, bob deed al zo van ey ga aan de kant, maar ze ging niet, toen door gras eromheen en een flinke klap op die motorkap en toen had bob een rood hand :lol: :lol:

die was nog niet zo erg als die vrouw die op de weg ging keren..
eerst bob bijna omver reed.. en daarna mij ook nog :?
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Meest asociale weggebruikers zijn fietsers en met name de oudere en de wannabee michel boogaard,s (wielrenners)
Deze 2 groepen zien je aankomen maar blijven dapper met z,n tweeen of 3 en naast elkaar fietsen :roll:
Nu ben ik de laatste tijd de rust zelf dus ik rem iedere keer af en probeer er zo ruim mogelijk langs te gaan.
Maar ik merk dat ik me er aan begin te ergeren :roll:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Jeti schreef:
Camiel schreef:Wat een woordspeling, kort door de bocht, ongelukken... :lol: :lol: :lol:

en je had dat leuke meisje dat wilde oversteken niet eens gezien, waar ik vol in de ankers voor ging ;)

Camiel schreef:uitritten zuigen..... of ze knallen opeens fietspad op, of ze staan over fietspad...

die was nog niet zo erg als die vrouw die op de weg ging keren..
eerst bob bijna omver reed.. en daarna mij ook nog :?

Jij en gideon hadden gewoon nog waanbeelden van die Alfa van de dag ervoor... Bob en ik zijn dat gewend en wij hallucineerden niet want we zagen gewoon écht geen meisje dat wou oversteken :lol: :lol:
Arnoute

Bericht door Arnoute »

hadden jet en gideon geen waanbeelden en zagen jullie echt geen meisje??? :lol:
Plaats reactie