Opknappen yamaha fs1

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ginofs1 schreef:
Giel_fs1 schreef:ze bouwen daar ook 12V bami cdi 2takt blokjes :P

inderdaad ze bouwen daar van alles.
maar voor dat het met de boot hier is ,is het al stuk :lol:
je kan daar ook wel redelijk (goed)spul kopen maar dan is de prijs ook anders :wink:

bami 4 life :prof:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

nee :roll: maar tis wel grappig
albino-smurf

yamaha fs1

Bericht door albino-smurf »

Ik wil ook een Yamaha kopen en opknappen.
ik wil voor me Yamaha ongeveer 600 euro betalen en de kosten voor het opknappen heb ik ongeveer 2000 euro gerekent,
Heb ik zo genoeg geld om een mooie Fs 1 te krijgen, of is het verstandiger om er 1 kant en klaar te kopen.

bedankt .
albino
geo

Re: yamaha fs1

Bericht door geo »

albino-smurf schreef:Ik wil ook een Yamaha kopen en opknappen.
ik wil voor me Yamaha ongeveer 600 euro betalen en de kosten voor het opknappen heb ik ongeveer 2000 euro gerekent,
Heb ik zo genoeg geld om een mooie Fs 1 te krijgen, of is het verstandiger om er 1 kant en klaar te kopen.

bedankt .
albino

Met deze financiering kan je volgens mij al een prachtexemplaar in elkaar boksen.
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

bedankt .
albino

persoonlijk zou ik de verhouding een beetje verandere, voor 600 euro heb je denk ik alleen een 2ru ofoz, en je nu 1500 neemt ofzo kan je met wat geluk een opknapper street ofzo kopen en dan heb je nog 1100 om hem op te knappe, daar graak je ook al ver mee..
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Voor 600 euro koop je al heel wat beters als een opknapper 2ru, denk aan een compleet rijdende 1j5 ofzo. 1500 euro voro een brommer waarvan alles vervangen moet worden is ook een hoop geld. Ik zou gewoon kijken wat je tegenkomt, en niet perse een budget voor aanschaf houden, en voor opknappen, maar gewoon een totaal budget
geo

Bericht door geo »

Yamaha rd50m schreef:

bedankt .
albino

persoonlijk zou ik de verhouding een beetje verandere, voor 600 euro heb je denk ik alleen een 2ru ofoz, en je nu 1500 neemt ofzo kan je met wat geluk een opknapper street ofzo kopen en dan heb je nog 1100 om hem op te knappe, daar graak je ook al ver mee..

voor 1500 euro kan die al een kopknapper p'tje 5bak op de kop tikken :!:
Plaats reactie