Alles over de techniek en sleutelen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:33
ik kan je nu zeggen dat die verkeerd staat
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:33
Verrek, dan stond ie goed
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:33
die zou werken als je gaat racen en niet voor het rijden wat wij nu doen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:34
jerrow schreef: Verrek, dan stond ie goed
dan wordt het weer een klus om het terug te zetten
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:35
Triforce schreef: jerrow schreef: Verrek, dan stond ie goed
dan wordt het weer een klus om het terug te zetten
Ge moogt gerust zijn
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 12 mei 2008, 21:35
Wacht ff op handyman, niels en ton (dacht ik), die hebben hier ook al eens geklooi mee gehad. Ik weet het zo uit m'n hoofd niet meer. Als de zuiger naar benedne gaat moet 'ie zeker weten gesloten zijn. En op het plaatje te zien blijft hij veels te lang open staan
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:35
Het rare is dat toen de schijf anders stond ging ie ook niet
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:35
hij moet 1 standje met de klok mee en dan staat hij goed
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:36
Tombo schreef: Wacht ff op handyman, niels en ton (dacht ik), die hebben hier ook al eens geklooi mee gehad. Ik weet het zo uit m'n hoofd niet meer. Als de zuiger naar benedne gaat moet 'ie zeker weten gesloten zijn. En op het plaatje te zien blijft hij veels te lang open staan
Waar zitten die kerels als je ze nodig hebt
Als ze dat weten ben ik blij.
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:37
Niet dat ik jouw niet geloof hoor triforce maar als 4 personen hetzelfde zeggen dan is er geen twijfel meer mogelijk
Laatst gewijzigd door
jerrow op 12 mei 2008, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:38
ik heb met mijn schijfblok zo staan zoals ik het zeg en daar doet hij het perfect mee, ik rij nu alleen met het membraamblok omdat dat moet van mijn vader
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 21:38
jerrow schreef: Niet dat ik jouw niet geloof hoor triforce maar als 4 personen het zeggen dan is er geen twijfel meer mogelijk
ik het wel begrijpen
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:44
Heb dit nog effe teruggevonden ergens
jerrow
1000km gereden
Berichten: 1179 Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:15
Locatie: Sint-Truiden
Bericht
door jerrow » 12 mei 2008, 21:45
Als ik dit moet volgen dan heb je gelijk triforce
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 12 mei 2008, 21:45
het deukje / gaatje in je schijf moet bij het pennetje in je krukastap staan.
als je zuiger naar beneden gaat mag je schijf nog even open staan