Keuring

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
lespaultje

Bericht door lespaultje »

Tombo schreef:
lespaultje schreef:dankjewel :D

ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar :P zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar :lol:
maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee !
en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h :roll: op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen :P

Welke maximum snelheid staat er nu op de kentekenpapieren? Verder gefeliciteerd 8)

Ik zou het niet weten :P ik heb ze nog niet binnen he ;) en die gast heeft niets gezegd dus :o hoezo ?
En dankjewel! :D
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Omdat de politie die vaak ook echt aanhoud mocht je worden aangehouden. Als hij op de rollerbank van de RDW 35 km/h heeft gereden, kan je pech hebben dat ze dat ook op je papieren zetten :shock: Tenminste, ik heb het wel eens gehoord/gelezen.
lespaultje

Tombo schreef:Omdat de politie die vaak ook echt aanhoud mocht je worden aangehouden. Als hij op de rollerbank van de RDW 35 km/h heeft gereden, kan je pech hebben dat ze dat ook op je papieren zetten :shock: Tenminste, ik heb het wel eens gehoord/gelezen.

humz, dat hoop ik dan van niet :?
ofja, die keurder vertelde wel tegen mij, dat het goedkeuringsteken dat erop staat, gelijk bepaald of het 25 of 45 km/h voertuig is.
aangezien dit nummer aangeeft dat het een 45km/h voertuig is, zal dat denk ik wel op de papieren te komen staan dan.
want die keurder zei van: het maakt niet uit of het 20km/h rijdt of 45km/h , het blijft een 45km/h voertuig dus :wink:
Giel_fs1
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Giel_fs1 »

anders kan je zo van een brom frame een snor frame kunne maken?
lespaultje

Giel_fs1 schreef:anders kan je zo van een brom frame een snor frame kunne maken?

uhm, dat durf ik zo niet te zeggen maar het ligt puur aan het NL-goedkeuringsteken
dat geeft gewoon aan of het een brom of snor is
edje

Bericht door edje »

idd, volgens mij zijn dat gewoon spookverhalen. er is niet eens een catagorie voor bijvoorbeeld 39km/u :lol:
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Axel schreef:Als ik naast een vriend zn aerox rijdt en hij gaat 60 op teller rij ik 55 op teller :P

Straks effe naast Zundapp van een vriend gereden. Bij mij op de teller 40 was bij hem bijna 50! Giga verschil als je het mij vraagt!
Plaats reactie