ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee ! en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen
Welke maximum snelheid staat er nu op de kentekenpapieren? Verder gefeliciteerd
Ik zou het niet weten ik heb ze nog niet binnen he en die gast heeft niets gezegd dus hoezo ?
En dankjewel!
Omdat de politie die vaak ook echt aanhoud mocht je worden aangehouden. Als hij op de rollerbank van de RDW 35 km/h heeft gereden, kan je pech hebben dat ze dat ook op je papieren zetten Tenminste, ik heb het wel eens gehoord/gelezen.
Tombo schreef:Omdat de politie die vaak ook echt aanhoud mocht je worden aangehouden. Als hij op de rollerbank van de RDW 35 km/h heeft gereden, kan je pech hebben dat ze dat ook op je papieren zetten Tenminste, ik heb het wel eens gehoord/gelezen.
humz, dat hoop ik dan van niet ofja, die keurder vertelde wel tegen mij, dat het goedkeuringsteken dat erop staat, gelijk bepaald of het 25 of 45 km/h voertuig is.
aangezien dit nummer aangeeft dat het een 45km/h voertuig is, zal dat denk ik wel op de papieren te komen staan dan.
want die keurder zei van: het maakt niet uit of het 20km/h rijdt of 45km/h , het blijft een 45km/h voertuig dus