Vraagje: weet iemand hier hoe de choke werkt op de 16mm carburateur van de fs1 (de MOKUNI immitatie) want bij mij werkt ie wel maar ik vraag me echt af hoe, want er zit niet zo'n plaatje wat bij de meeste carburateurs ervoorschuift. Komt er extra benzine in?
ik heb nieuwe bobijn, condensator, bougiekop, stickers en kogeltjes voor in mijn stuur gekocht, had niet gedacht dat het mijn ontstekingspoel was die kapot kon zijn...
als ik nu een spoel wil kopen betaal ik daar 25€ terug voor en hebk nie echt de goesting voor...
het zou makkelijker zijn als iemand dat kan verkopen voor veel minder geld he..
heeft iemand een idee hoe het kan dat je kickstarter op eens heel zwaar gaat
terwijl als ik een sleutel op krukas zet die heel soepel draait en koppeling ook want ik dacht hehe fs1 klaar maar nee hoor hij had er geen zin in
niels16 schreef:heeft iemand een idee hoe het kan dat je kickstarter op eens heel zwaar gaat terwijl als ik een sleutel op krukas zet die heel soepel draait en koppeling ook want ik dacht hehe fs1 klaar maar nee hoor hij had er geen zin in
Wie weet of ik probleemloos de dikke onderpoten in een nieuwere voorvork kan overzetten , kan oudere DX onderpoten kopen dan is mijn 378 weer wat origineler.