Het grote kleine vragen topic deel 4
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
rise and shine schreef:niels16 schreef:rise and shine schreef:4e versnelling zetten, iemand op je achter-rem laten staan, flinke hefboom pakken en klaar is kees
dan slipt je koppeling door
dan heb je ook een slechte koppeling zeg...
tenminsdte met mijn krukasmoer an de schijfkant wel die zat ook enorm vast maar ik denk dat het zelfde opgaat voor
de vliegwiel moer

-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
loop even met je brom langs een garage en vraag of ze hem even los draaien met een lucht hamer 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 250km gereden
ik heb gewoon zelf zo'n luchthamer gekocht, maar mocht je dat van plan bent, zorg dan dat je een goede (en dure) koopt, met een prul van 25 euro krijg je niks los
wat ook werkt, is een steeksleutel met de ene kant in een van de gaten van het vliegwiel steken, en met de andere kant ergens anders tegen(als je blok nog onder je brommer hangt, kan je de andere kant tegen de steppenbalk zetten)
zo dus
(je moet op de foto klikken, ik heb met paint snel een steeksleutel getekend, maar die zie je niet op die verkleinde afbeelding hier)
wat ook werkt, is een steeksleutel met de ene kant in een van de gaten van het vliegwiel steken, en met de andere kant ergens anders tegen(als je blok nog onder je brommer hangt, kan je de andere kant tegen de steppenbalk zetten)

zo dus
(je moet op de foto klikken, ik heb met paint snel een steeksleutel getekend, maar die zie je niet op die verkleinde afbeelding hier)
-
- 250km gereden
Daan1990 schreef:jonnotje schreef:zuigerstop
sowieso...maar zet er wel ff een oude cilinder op dan!
een oude zuiger zekers !
je kan ook de cilinder en zuiger eraf halen, en een staaf door de drijfstang steken
tussen de staaf en het blok moet je wel een plankje hout steken om beschadiging te voorkomen, en ik ben niet verantwoordelijk als je je drijfstang kapot trekt (maar zo staat het wel in verschillende werkplaatshandboeken)
-
- Site Admin