spuitwerk mandarin orange
-
- 100km gereden
-
- Aan het inrijden
Spuitwerk.
Spullen gaan volgende week naar MPA , we zullen zien hoe mooi het word.
Bob doet ook 2 en er was nog iemand, hangt er bijna een hele weekproductie van de fabriek in de spuithal
Bob doet ook 2 en er was nog iemand, hangt er bijna een hele weekproductie van de fabriek in de spuithal
-
- Aan het inrijden
-
- 1000km gereden
andriesbles schreef:RLD schreef:waar is dat bedrijf gevestigd en wat is de prijs daar?
MPA zit in Alphen dat is ergens in het rivierengebied onder Tiel.
Kostprijs geeft ie niet eerder dan wanneer hij de spullen heeft gezien( is ook wel begrijpelijk)
Dat is wel héél raar dan werkt die man met 2 maten en 2 gewichten want ik heb hem een maandje of 2 geleden gevraagd achter de kostprijs van een 76-er Kenny Roberts setje (tank en 2 zijkappen) en dat kwam uit op een 325 euro EX BTW.
Dan vind ik het raar dat hij iets anders tegen jullie zegt...
-
- Aan het inrijden
- Piet den Breejen
- 250km gereden
-
- 1000km gereden
andriesbles schreef:Das Alphen aan den Rijn.
En even over de prijs , die van mij zijn schuurvondsten en dus redlijk roestig en bekrast, dan lijkt het mij normaal dat je op het moment van brengen de prijs bespreekt.
Meneer is een vakman en zal zeker een correcte offerte maken.
Waarbij ikzelf kan/mag zeggen akkoord.
Ik begrijp u wel hoor, maar meneer kan bij mij wel een indicatie geven en bij u niet ...
Ik zeg toch niet dat hij geen correcte offerte zal geven? Hoewel ik 325,- ex.btw wel zeker genoeg vindt voor een tank en 2 zijkappen.
-
- 2500km gereden
GoM!cky schreef:andriesbles schreef:Das Alphen aan den Rijn.
En even over de prijs , die van mij zijn schuurvondsten en dus redlijk roestig en bekrast, dan lijkt het mij normaal dat je op het moment van brengen de prijs bespreekt.
Meneer is een vakman en zal zeker een correcte offerte maken.
Waarbij ikzelf kan/mag zeggen akkoord.
Ik begrijp u wel hoor, maar meneer kan bij mij wel een indicatie geven en bij u niet ...
Ik zeg toch niet dat hij geen correcte offerte zal geven? Hoewel ik 325,- ex.btw wel zeker genoeg vindt voor een tank en 2 zijkappen.
Misschien heeft het er mee te maken dat een 76 er setje alleen maar een tank en zijkappen zijn en een 72er setje ook nog schokkers koplamp en oren bevat.
en ik neem aan dat de stripping op de 72er tank ook gespoten word dat is allemaal extra.
ik ben ook wel benieuwd hoe dat oranje gaat worden.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 100km gereden
Nou....een uur is zo om en de lakken zijn gewoon heel duur vanwege de grondstoffenprijs, en vak werk is en blijft het wel zoiets, dat kan niet voor een schraapprijs. Hij moet ook de tent draaiend houden.
Ik vind dat Mandarin Orange trouwens wel iets heel moois om te laten doen, ben benieuwd naar de uiteindelijke prijs en resultaat.
Ik vind dat Mandarin Orange trouwens wel iets heel moois om te laten doen, ben benieuwd naar de uiteindelijke prijs en resultaat.

-
- Aan het inrijden
spuitwerk
Het is niet alleen tank, kappen, oren, schokbrekers en koplamp, maar ook het frame in Mandarin Orange voor een Goud Witte. Dat is dus een plaatjestank met witte zijvlakken en dunne bies.
En daarnaast nog een set voor een Street opbouw tank met stripping,kappen,oren,schokbrekers,buddy met kontje en koplamp, bij deze blijft het frame zwart.
En daarnaast nog een set voor een Street opbouw tank met stripping,kappen,oren,schokbrekers,buddy met kontje en koplamp, bij deze blijft het frame zwart.
- eriks
- 2000km gereden
Meneer heeft voor mij een frame gespoten en inderdaad vakwerk !
Micheal hij word zoveel gebeld en gemaild vandaar zijn antwoord denk ik hij heeft het echt druk ... heb nog achterveren voor hem uit elkaar gehaald
die sturen ze heel op hahaha
Op een paintjob moet je zeker niet kijken naar de goedkoopste is de job het net niet is heel de brommer het net niet ....
Micheal hij word zoveel gebeld en gemaild vandaar zijn antwoord denk ik hij heeft het echt druk ... heb nog achterveren voor hem uit elkaar gehaald

Op een paintjob moet je zeker niet kijken naar de goedkoopste is de job het net niet is heel de brommer het net niet ....