Meer lucht nodig
Ik heb m proberen na te tekenen, misschien kan jij zien of het een nepperd is.
[web]http://picasaweb.google.com/Bram018/Pictures#5459294495711357650[/web]
de mikuni tekentjes staan dan alleen schuin zoals de kanten ook zijn dus de bovenkant zit zo /
[web]http://picasaweb.google.com/Bram018/Pictures#5459294495711357650[/web]
de mikuni tekentjes staan dan alleen schuin zoals de kanten ook zijn dus de bovenkant zit zo /
Laatst gewijzigd door Mph op 12 apr 2010, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Is de vlotter niet lek of zo dat hij veel te veel benzine in de vlotterbak heeft. Of dat er iets in je choke niet goed zit dat hij niet afsluit of zo?
Want z'n kleine sproeier op z'n setup is toch bijna onmogelijk.
Ik zou gewoon je carburateur er afhalen en even helemaal nakijken en eventueel schoonmaken.
Of is dat al gedaan.
Want z'n kleine sproeier op z'n setup is toch bijna onmogelijk.
Ik zou gewoon je carburateur er afhalen en even helemaal nakijken en eventueel schoonmaken.
Of is dat al gedaan.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- NIX
- 10000km gereden
Ik heb net naar een set sproeiers gekeken, die waren gegarandeerd imi, maar hadden wel een mikuni tekentje. Wat niet klopte was;
- Het gat. Maatje rioolpijp en dan toch doodleuk 110 erop.
- de tekens. Ze waren niet ingeslagen, maar gegraveerd met kleine puntjes.
- Het soort cijfers. Ik kwam ook een ingeslagen type tegen met rare 4-kantige cijfers.
Dus dat er een mikuni teken op staat betekent niets. Je moet ze gewoon met een kalibreersteje nameten.
- Het gat. Maatje rioolpijp en dan toch doodleuk 110 erop.
- de tekens. Ze waren niet ingeslagen, maar gegraveerd met kleine puntjes.
- Het soort cijfers. Ik kwam ook een ingeslagen type tegen met rare 4-kantige cijfers.
Dus dat er een mikuni teken op staat betekent niets. Je moet ze gewoon met een kalibreersteje nameten.
Kijk eerst even in de FAQ.