Praktijkexamen bromfietsrijbewijs - minimaal 400 euro!!
-
- 7500km gereden
-
- Site Admin
jim1601 schreef:lespaultje schreef:waarschijnlijk zullen fietsers ook ooit een helm moeten gaan dragen ofzo... als het zo allemaal doorgaat met die rare ideeën...
hadden ze dat niet ook ooit in het verleden nog bedacht voor kinderen onder de zoveel jaren?
dat weet ik niet,maar ze zullen vast wel een keer op dat gekke idee zijn gekomen

Niels schreef:Ben ik ff blij dat ik nog met een "bromfietscertificaat" rijdá 29 euri ofzo?
Ik hou liever ook mijn autorijbewijs en mijn bromfietscertificaat zo lang mogelijk gescheiden
Op de brommer rijd je vaak toch heel anders
nou, hoe je toen richting Hilversum reed met de bieravond

iedereen bier in de auto

-
- 1500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
mpro09 schreef:Niels schreef:Ben ik ff blij dat ik nog met een "bromfietscertificaat" rijdá 29 euri ofzo?
Ik hou liever ook mijn autorijbewijs en mijn bromfietscertificaat zo lang mogelijk gescheiden
Op de brommer rijd je vaak toch heel anders
dat blauw geplastificeeerde papiertje geld volgens mij ook niet meer![]()
Geldt tot augustus 2009 dus. Daarna moet je echt een rijbewijs pasje hebben met AM.
Ik heb hem een lange tijd ook nog los meegenomen terwijl ik mijn auto-rijbewijs al had. Stel dat ze hem in willen nemen, dan krijgen ze die

En als je gekke (?) dingen doet met je brommer (door rood rijden, iemand aanrijden, >30 km te hard, etc), krijg je sowieso ook punten op je puntenrijbewijs als je dat hebt. Gelukkig loopt die van mij bijna af!

- Jeti
- 17500km gereden
'Praktijkexamen bromfietsers uitgesteld'
BUNNIK - Het bromfietsrijbewijs wordt uitgesteld naar in ieder geval maart volgend jaar. Een woordvoerder van brancheorganisatie BOVAG bevestigde maandag berichtgeving van die strekking van de NOS.
De bedoeling was om het rijbewijs per januari van het komende jaar in te voeren. De brancheorganisatie heeft maandag haar leden hierover geïnformeerd.
De zegsman spreekt van een ''vervelend bericht'' voor de rijschoolhouders. ''Ze hebben brommers gekocht en instructeurs opgeleid. Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) en rijschoolhouders staan klaar.''
Wetgeving
Waarom de invoering van het praktijkexamen wordt uitgesteld, kon de woordvoerder niet zeggen. Het vermoeden is dat de wetgeving niet op tijd is afgerond.
Een woordvoerder van de minister van Verkeer, Camiel Eurlings, wilde maandag niet ingaan op het onderwerp. Later deze week stuurt Eurlings de Tweede Kamer een brief over dit onderwerp.
© ANP
Ze zeiden op de radio dat het vermoedelijk per 1 maart ingaat.
BUNNIK - Het bromfietsrijbewijs wordt uitgesteld naar in ieder geval maart volgend jaar. Een woordvoerder van brancheorganisatie BOVAG bevestigde maandag berichtgeving van die strekking van de NOS.
De bedoeling was om het rijbewijs per januari van het komende jaar in te voeren. De brancheorganisatie heeft maandag haar leden hierover geïnformeerd.
De zegsman spreekt van een ''vervelend bericht'' voor de rijschoolhouders. ''Ze hebben brommers gekocht en instructeurs opgeleid. Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) en rijschoolhouders staan klaar.''
Wetgeving
Waarom de invoering van het praktijkexamen wordt uitgesteld, kon de woordvoerder niet zeggen. Het vermoeden is dat de wetgeving niet op tijd is afgerond.
Een woordvoerder van de minister van Verkeer, Camiel Eurlings, wilde maandag niet ingaan op het onderwerp. Later deze week stuurt Eurlings de Tweede Kamer een brief over dit onderwerp.
© ANP
Ze zeiden op de radio dat het vermoedelijk per 1 maart ingaat.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer: