rise and shine schreef:ja en ik rijd tegenwoordig op een bakfiets, die shell ligt praktisch op de grens Oosterbeek Arnhem
Wat voor bakfiets?
Ik heb er ook een..
Maar je rijdt er niet mee in Arnhem toch, met die heuvels?
maniac on wheels schreef:Gewoon erafgooien, ik heb net 2 cilinders na elkaar vastgelopen door dat kutding, eerst had ik niet door dat het tankje leeg was en de tweede keer bleek hij verstopt... ik heb nu gewoon alles eruit gekeilt en op de plaats van het olietankje achter de zijkap steek ik een flesje olie voor als ik ga tanken.... problem solved.
Daan1990 schreef:YamaSam schreef:russian roulette, als je met een originele cylinder aan het rijden bent tenminste
Haha volgens mij heb je gelijk! Ik pleur er voortaan ook gewoon mengsmering in, kan je gewoon gemengd tanken in OosterbeekEn je hebt idd ruimte over. Maar waarom als je de orginele cylinder nog hebt? Is het dan gevaarlijker?
edje schreef:Daan1990 schreef:YamaSam schreef:russian roulette, als je met een originele cylinder aan het rijden bent tenminste
Haha volgens mij heb je gelijk! Ik pleur er voortaan ook gewoon mengsmering in, kan je gewoon gemengd tanken in OosterbeekEn je hebt idd ruimte over. Maar waarom als je de orginele cylinder nog hebt? Is het dan gevaarlijker?
je kunt denk ik beter zelf gaan mengen. bij de pomp weet je helemaal niet hoeveel en wat voor olie ze door de benzine gooien