Mengen vs Oliepompje. Wat is beter?

Alles over de techniek en sleutelen

Zelf mengen vs Oliepomp

Gewoon zelf mengen
24
73%
Gewoon olie in de olietank
9
27%

Totaal aantal stemmen: 33

Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

rise and shine schreef:ja en ik rijd tegenwoordig op een bakfiets, die shell ligt praktisch op de grens Oosterbeek Arnhem :lol:

Wat voor bakfiets?
Ik heb er ook een..
Maar je rijdt er niet mee in Arnhem toch, met die heuvels?
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

maniac on wheels schreef:Gewoon erafgooien, ik heb net 2 cilinders na elkaar vastgelopen door dat kutding, eerst had ik niet door dat het tankje leeg was en de tweede keer bleek hij verstopt... ik heb nu gewoon alles eruit gekeilt en op de plaats van het olietankje achter de zijkap steek ik een flesje olie voor als ik ga tanken.... problem solved. 8)

Of een flesje drank voor jezelf :lol:
edje

Bericht door edje »

Daan1990 schreef:
YamaSam schreef:russian roulette, als je met een originele cylinder aan het rijden bent tenminste :)

Haha volgens mij heb je gelijk! Ik pleur er voortaan ook gewoon mengsmering in, kan je gewoon gemengd tanken in Oosterbeek :) En je hebt idd ruimte over. Maar waarom als je de orginele cylinder nog hebt? Is het dan gevaarlijker?

je kunt denk ik beter zelf gaan mengen. bij de pomp weet je helemaal niet hoeveel en wat voor olie ze door de benzine gooien :wink:
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

jawel bij zo n mengsmeringspompje
bij sommige kun je dan instellen 1 op 25, 1 op 35, 1 op 40 of 1 op 50
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

edje schreef:
Daan1990 schreef:
YamaSam schreef:russian roulette, als je met een originele cylinder aan het rijden bent tenminste :)

Haha volgens mij heb je gelijk! Ik pleur er voortaan ook gewoon mengsmering in, kan je gewoon gemengd tanken in Oosterbeek :) En je hebt idd ruimte over. Maar waarom als je de orginele cylinder nog hebt? Is het dan gevaarlijker?

je kunt denk ik beter zelf gaan mengen. bij de pomp weet je helemaal niet hoeveel en wat voor olie ze door de benzine gooien :wink:

Die in Oosterbeek is 1:30 en dat is aan de "rijke" kant, maar is goed genoeg :)
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

brommix bij shel (shellina) kost hier gewoon 1.7 nog wat !
Plaats reactie