Die dunne wand hebben die van mij ook. Eentje is vastgelopen (2 jaar terug), daarvan is de wand ook gescheurd
Het grote kleine vragen topic
- Tombo
- 17500km gereden

- Tombo
- 17500km gereden

-
Waslijn
-
Waslijn
-
rickhansen
Ik ben even bezig een nieuwe koppelingswormwiel in men fs1 te zetten, maar die moet ik zelf nog inelkaar zetten. Alleen heb ik wat probleempjes daar mee. namelijk:
zo is het nu:
En zo moet het worden (maar dan vast).
En dit heb ik nog over.
Wat moet ik nog doen, of mis ik een onderdeel?
edit: foto's tonden in verkeerde volgorde
zo is het nu:
En zo moet het worden (maar dan vast).
En dit heb ik nog over.
Wat moet ik nog doen, of mis ik een onderdeel?
edit: foto's tonden in verkeerde volgorde
-
edje
je hebt een wormwieltje extra gekregen
. die kun je dus bewaren of zo.
dat pennetje hoort in je koppelingsdeksel. ik laat altijd de oude gewoon zitten. dat veertje komt tussen dat pennetje en het armpje. het armpje GOED op het wormpje doen en dan met een hamer opslaan zodat het wormpje in het armpje klemt....
dat pennetje hoort in je koppelingsdeksel. ik laat altijd de oude gewoon zitten. dat veertje komt tussen dat pennetje en het armpje. het armpje GOED op het wormpje doen en dan met een hamer opslaan zodat het wormpje in het armpje klemt....
-
rickhansen
edje schreef:je hebt een wormwieltje extra gekregen. die kun je dus bewaren of zo.
Ok, zoiets dacht ik al. Maar ik dacht toch maar even voor de duidelijkheid vragen.
Bedankt!
-
edje
-
rickhansen
-
Jelle