via de oprit van de buren, en dan de heg en beton schutting neerhalen, dan kan het maar ik zal wel ff kijken of ik eensysteempje kan bouwen, neem iedereen maar zijn mpdreier of cds enzo mee want die van mij is dood
Tombo schreef:We hebben al afgesproken in Ede BTW, heb je muziek in de tuin, of kunnen we m'n auto de tuin in rijden, met de kofferbak open
moet je ff op 2 wielen het gangete in rijden, ik kan wel ff een radio pakken of maar neem maar mee wat je hebt
Ik heb net de radio kist weer inelkaar geschoeft, die gaat mee achter op de dax Owja Jeroen en ik hopen er ergens tussen 17 en 18 uur te zijn, kunnen we lekker daan bbq-en
jonno en ik zijn rond 16:20 op station! in Hilversum..
maar hilversum heeft 3 stations Hilversum, Hilversum noord, en Hilversum
sport park ofzo welke moeten hebben.. en misschien een route beschrijving en een telefoon nummer zou wel makkelijk wezen!
mpro09 schreef:ik denk dat het zoiezo handig is om met het weer rekening te houden idd brommers kunnen hier warm en droog geparkeerd staan dus dat is geen probleem
rise and shine schreef:Hoelaat, waar, hoe, wat neem je mee en wat laat je thuis?
wanneer en hoelaat: 28 juni vanaf 8uur ofzo? maakt me niet zo uit als je eerder wil komen is ook goed maar laat dat dan ff weten dan kan je mee eten waar: oude amersfoortse weg 144 in hilversum als je met de trein komt op station sportpark uitstappen dan (als je vanaf utrecht kwam) in de richting van de trein het perron af lopen, dan naar rechts en je zit meteen al in mijn straat wat neem je mee: zooi om te slapen en bier, de rest(geen idee wat we nog meer nodig hebben) is hier denk ik al
mensen die op de brommer komen hoefen geen bier mee te nemen, mag wel natuurlijk, maar laten even weten wie er allemaal komen zoat er iig genoeg is
das het wel zon beetje denk ik
omdat het al weer een paar pagina's terug staat...