Tombo schreef:Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopen mHij loopt vast of hij loopt niet vast Heb je hem wel opnieuw afgesteld?
Ik weet ongeveer wanneer hij vast gaat slaan ik heb voor de F5B nog 2 FS1 cilindertjes versleten en vaak vastlopers gehad, als ik een lang stuk ga rijden gaat hij steeds meer moeite doen om dezelfde snelheid te houden en gaat hij heel fel klinken en als ik dan de choke uit doe dan doet hij het wel weer,
en ik heb 112 sproeier in zitten van Stage 6 en de naald op 2 van bovenaf gezien en jah ik heb hem aangepast voor deze uitlaat
Hij liep net wat te arm dus heb nu een 122 sproeier erin gedaan van Stage 6 en moet morgen nog even kijken als hij het doet op de weg
Andriesfs1 schreef:Hierbij ff een vraag wat betreft zoals zo vaak mijn elektrische installatie word er zo langzamerhand knetterbek van:
Ik heb onlangs nieuwe accu erin gedaan alles goed opgeladen etc. etc. Voor heb ik er eerst een 6v. lamp in gedaan en knipperlichten zit 6v/15w in en achterlicht (stanley) das met 1 lamp zowel voor remlicht als achterlicht zat een 12 v. in die remlicht doet t als je zonder licht rijdt en met licht gwoon achterlicht aan. paar dage mee gerede gwoon overdag zonder de lichten aan is dat achterlampje weer kapot hij gaat dan de hele tijd aan en uit als ik rem en nog zoiets vreemd die 6v voorlamp gaf in het donker heel weinig licht dus wat heb ik gedaan 12v voorlamp gemonteerd nog geen verschil en zonet een nieuwe achterlamp er weer in.
Mijn vraag: waar ligt het aan dat mn achterlamp telkens weer kapot gaat en is het misgien handig om altijd met licht te rijden, zodat dat lampje niet de hele tijd aan en uitgaat bij het remmen en hoe kan het dat mn voorlamp zo weinig licht geeft?? Mijn accu zit genoeg zuur in controleer ik nu elke week daar heeft het niks mee te maken.
Mijn koplamp gaf ook bijna geen licht bleek dat ik de verlichtingbediening verkeerd in elkaar gezet had koperen plaatje verkleerd gemonteerd onder de dimlichtschakelaar. Massakabel zit ook gauw verkeerd in de koplamp. Verder de kabelboom napluizen het is bijna altijd verkeerd aangesloten bekabelling. Gewoon elektisch schema erbij en napluizen.
Succes
hoe maakt je achter voetsteuntjes op een 2ru achterbrug?
gewoon normale bestellen, daar de beugels afboren en hoe zet je ze er dan weer netjes aan? helelange popnagel ofzo?
Hoe zit dat ook alweer bij een 2RU? Daar zitten toch die beugels al op de achtebrug gelast ofzo? Het stepje zit met zo'n busje vast op dat steuntje en een splitpen volgens mij. Dat busje kan je er zo uit tikken
Mijn brommer deed dus raar. Ik kijken naar me ontsteking slechts 0.1 mm tussen de puntjes. ik zet ze goed en zie dat ze ingesleten zijn (erg).
Met de aanbevolen tussenruimte van 0,3/0.4 mm (zelfsleutelen, yamaha handboek) loopt hij nog slechter. Als ik dan nieuwe puntjes neem moet ik ze dan instellen op de 0,4 of de +/- 0,1 die het eerst goed deed