hier een filmpje dat ik vandaag met een geleende actioncam van sony: http://youtu.be/WDpjjA6S1LM Plaatsing is niet ideaal, maar bevestiging van camera was met tape..
Oh ja.. Zoiets komt overal nog wel eens voorbij. Of bij de Aldi of Lidl of Gamma (tijdens de motorweken ofzo). Worden alleen maar goedkoper en geavanceerder. Zou persoonlijk wel voor die van het Kruidvat gaan boven die van Action, als de keus tussen deze twee is. Maar zoals gezegd koop ik liever volgend jaar zoiets
Ja, dat is het krantje van een paar weken terug. Heb ik ook gezien. dat spul was al uitverkocht. Op youtube heb ik al genoeg filmpjes gezien gemaakt met dit soort goedkope cams. De kwaliteit is bagger. Leuk om te proberen, maar niet echt om serieus filmwerk te doen. Ik heb zelf via mp.nl een action cam gescoord. Ga hem morgen ophalen. Het is een Contour+2. Ben toch gegaan voor de mooie (niet zo opvallend als de GoPro) aluminium contour.
21 april is er de nationale tweetaktdag. Kan ik gelijk filmpjes maken. Trouwens nog andere mensen die hier naar toe gaan ?
Zo'n Contour is ook goed spul ja. Dat spul van de Action e.d. is bagger als je het vergelijkt met de duurdere camera's zoals de Contour en de GoPro. If you pay peanuts, you get monkeys
rubberbutt schreef:21 april is er de nationale tweetaktdag. Kan ik gelijk filmpjes maken. Trouwens nog andere mensen die hier naar toe gaan ?
Weinig kans, want dat weekend zijn er al 2 meetings: fs1 meeting en oldtimer brommer meeting. Zie evenementen op dit forum. En anders even nieuw topic maken met alle info, wie weet.