een 378 cilinder erg onderschat maar prima voor de lage snelheden en origineel.
weet alleen niet wat ie doet op een 2ru blokje, maar zal niet veel verschillen met de andere.
zo en nu moet ik naar beneden mijn ex komt zo een bakkie doen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Nou eerlijk gezegt ben ik ook een beetje bang van die jmpb rommel hoor 4 heetlopers binnen 1 kilometer vanuit koude start vind ik toch apart.
overigens wil ik niet negatief klinken over jmpb over het algemeen ben ik wel tevreden over ze, maar cilinders en carbarateurs moet je er niet kopen.
fs1man schreef:Nou eerlijk gezegt ben ik ook een beetje bang van die jmpb rommel hoor 4 heetlopers binnen 1 kilometer vanuit koude start vind ik toch apart. overigens wil ik niet negatief klinken over jmpb over het algemeen ben ik wel tevreden over ze, maar cilinders en carbarateurs moet je er niet kopen.
wat een zever
ik heb van die cilinders al tientallen gekocht bij JMPB en nog nooit een warmloper gehad.
verschillende forumleden kunnen dat bevestigen
(één keer toen ik vergat te roderen en tegen 80 van een brug ging.. (staat tussen mn filmpjes))
dat was pure lompigheid
die imi carburateurs deugen idd niet, en zijn niet met enkele details bij te werken op te waarderen zoals de cilinders.
maar kom, het ging hier over het boren van een 2RU die zonder olie gelopen was dacht ik hé
fs1man schreef:Nou eerlijk gezegt ben ik ook een beetje bang van die jmpb rommel hoor 4 heetlopers binnen 1 kilometer vanuit koude start vind ik toch apart. overigens wil ik niet negatief klinken over jmpb over het algemeen ben ik wel tevreden over ze, maar cilinders en carbarateurs moet je er niet kopen.
wat een zever
ik heb van die cilinders al tientallen gekocht bij JMPB en nog nooit een warmloper gehad. verschillende forumleden kunnen dat bevestigen (één keer toen ik vergat te roderen en tegen 80 van een brug ging.. (staat tussen mn filmpjes))
dat was pure lompigheid
die imi carburateurs deugen idd niet, en zijn niet met enkele details bij te werken op te waarderen zoals de cilinders.
maar kom, het ging hier over het boren van een 2RU die zonder olie gelopen was dacht ik hé
Nou is geen gezever sam als ik een nieuwe cilinder koop met zuiger wil ik er mee kunnen rijden zonder eerst dat ding nog eens opnieuw te boren of weet ik wat.
kan dat niet dan is het gewoon rommel.
gelukkig heb jij andere ervaringen ik helaas niet.